Neomejen dostop | že od 9,99€
Kenneth Branagh je s tretjim filmom o slavnem detektivu Herculu Poirotu, A Haunting in Venice, ki smo ga pri nas naslovili Smrt v Benetkah, dokazal, da se v vlogi belgijskega detektiva z značilnimi (v njegovem primeru svetlimi) brki znajde tako, kot bi oblekel svoj najboljši pulover. Branagh se je v prvih filmih lotil dveh najbolj znanih del Agathe Christie, Umora na Orient ekspresu in Smrti na Nilu, tokrat pa je kot izvirno gradivo uporabil manj znani roman iz leta 1969 Zabava za noč čarovnic, pri katerem se je scenarist Michael Green še bolj oddaljil od izvirne zgodbe.
S tretjim filmom je očitno zelo zadovoljen tudi pravnuk Agathe Christie James Prichard, predsednik družbe Agatha Christie Limited. »Popolnoma sem zaupal celotni ekipi in nikoli ni bilo potrebe, da bi Kenu govoril, kaj naj naredi,« je dejal Prichard za portal MovieWeb. Posebej se je zahvalil tudi scenaristu Michaelu Greenu, ker je »vztrajal, da si želi pri tej kriminalki zelo drugačen ton od vsega, kar smo naredili v prejšnjih filmih«. Njihov cilj je bil, da tokrat presenetijo občinstvo prav z uporabo elementov gotske skrivnostne zgodbe. Glede na prve kritike in obisk v kinodvoranah jim je očitno uspelo.
Slovitega belgijskega detektiva, ki se odloči, da se bo upokojil, v Benetke zvabi pisateljica kriminalnih romanov Ariadne Oliver (Tina Fey), in to na spiritualistično seanso, v kateri naj bi se spiritualni medij Joyce Reynolds (Miclle Yeohhe) povezala z duhom umrle hčerke, operne zvezdnice Rowene Drake (Kelly Reilly) ...
Tega, ali se pripravlja že četrta priredba romana Agathe Christie za film, pravnuk Agathe Christie ni želel komentirati, je pa pomenljivo namignil, »da triintrideset pisateljičinih romanov s Herculom Poirotom ponuja kar veliko materiala za delo«.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji