V minulih nekaj tednih je bila spletna stran Youtube za južnokorejsko pop skupino BTS še najbolj podobna tekmovalni stezi. Najprej so člani skupine tekmovali z žensko pop skupino Blackpink, nato so tekmovali sami s seboj, na koncu pa z vsemi neverjetnimi številkami, ki kažejo, koliko ljudi po vsem svetu nestrpno čaka na vsak njihov novi album. Pa tudi na vsak single. In nasploh na vse, kar je kakor koli že povezano s člani te glasbene skupine.
Južnokorejski fantje so najprej presegli rekord južnokorejskih deklet, katerih nova uspešnica »
Kill This Love« je na Youtubu imela v samo 24 urah 56,7 milijona ogledov. Uspešnica BTS »
Boy With Luv« je imela v enem dnevu 78 milijonov ogledov in dva milijona komentarjev, nato pa je presegla še en rekord, ko je postala glasbeni video, ki je imel v najkrajšem času – v samo 38 urah - 100 milijonov ogledov. Dekliška skupina Blackpink je le nekaj dni pred tem postavila rekord, in sicer 100 milijonov ogledov v treh dneh.
In medtem ko so štiri dekleta, ki sestavljajo skupino Blackpink, dobile dokaz, da se svet ne vrti samo okoli sedmih fantov iz BTS, je bil to pravzaprav velik teden za k-pop nasploh, ki je znova pokazal, da je še vedno ogromno prostora za rast. Razmeroma nova skupina Blackpink, ki je debitirala avgusta 2016, se od vseh k-pop skupin najhitreje vzpenja na lestvicah popularnosti v ZDA, hkrati pa je tudi prva ženska skupina iz Južne Koreje, ki je prejšnji teden nastopila tudi na Coachella Valley festivalu glasbe in umetnosti v Kaliforniji. Ob podpori več milijonov oboževalcev, ki sami sebe imenujejo Blinksi, se ta dekliška skupina vse očitneje razvija v eno najpomembnejših skupin k-popa.
A za BTS je bil to le še en izziv, ki so ga, kot kaže, sprejeli z novo energijo in svežimi idejami, kako znova osvojiti svet.
BTS- jeva »
Boy With Luv« je glavna uspešnica z njihovega albuma »
Map of the Soul: Persona«, na katerem so še pesmi »
Intro: Persona«, »
Mikrokosmos«, »
Make it Right« (z britanskim pop zvezdnikom
Edom Sheeranom), »
HOME«, »
Jamais Vu« in »
Dionysus«. K velikanskemu uspehu tega hita je zagotovo v veliki meri pripomoglo tudi sodelovanje z ameriško kantavtorico
Halsey, ki se je s fanti ujela tako dobro, kot da bi bila od nekdaj članica skupine, sami pesmi pa je dodala posebno čustvenost, ki ji skupna BTS od nekdaj namenja veliko pozornost.
Uspešnice skupine BTS so v glavnem v korejščini, vendar na milijone njihovih oboževalcev po vseh celinah to ne ovira, da ne bi prepevali verzov, ki jih ne razumejo, a so jih prebrali v prevodu. FOTO: Danny Moloshok/Reuters
Turneja z novim albumom se bo začela 4. in 5. maja, in sicer najprej v Los Angelesu, nato pa bodo fantje nastopali v Chicagu, New Jerseyu, Sao Paolu, Londonu, Parizu in na koncu v japonskih mestih Osaki in Šizuoki. Člani skupine so imeli pred turnejo tiskovno konferenco, na kateri so svojim oboževalcem izkazali hvaležnost za njihovo neomajno podporo. Novi album, je dejal
Kim Nam Džun, bolj znan kot RM, je posvečen »moči ljubezni«, in to tiste ljubezni, ki jo BTS dobiva od »armade«, kot se imenujejo njihovi oboževalci.
V minulih dveh letih je imela skupina BTS vrsto nastopov pod skupnim imenom »Ljubi samega sebe«. Zdaj ugotavljajo, da so jim ti nastopi prinesli »ogromno ljubezni njihovih oboževalcev«, ki jim bodo sledili tudi v prihodnje. Londonski Wembley je popolnoma razprodan, tako kot je razprodana tudi večina stadionov in dvoran, kjer bodo nastopali. Večina gledalcev bo pripadala globalni družini, ki je znana pod imenom A.R.M.Y.
V minulih nekaj tednih je bila spletna stran Youtube za južnokorejsko pop skupino BTS še najbolj podobna tekmovalni stezi. FOTO: Mike Blake Reuters
Naziv, ki se sicer bere kot »vojska«, je v resnici akronim, ki je nastal iz »
Adorable Representatives of MC Youth«. »
MC« pri vsem tem pomeni, da gre za mlade, ki so dovolj verzirani in celo profesionalno posvečeni tej vrsti glasbe. Prav zaradi njih je bil album »
Map of the Soul: Persona« v prednaročilu prodan v več kot treh milijonih izvodov.
A.R.M.Y. se vede kot nekakšna globalna družina, tesno povezana z absolutno vdanostjo Bangtan Sonjeondanu, kot se glasi popolno korejsko ime za BTS, pomeni pa »
bulletproof boy scouts«. Skupino včasih imenujejo tudi »
Beyond the Scene«, s čimer želijo poudariti individualnost v njihovi glasbi, in medtem ko je mogoče njihovo velikansko priljubljenost primerjati samo še s priljubljenostjo Beatlesov, pa posebnost njihovih nastopov vsak oboževalec opredeljuje nekoliko drugače.
Sedmerica Korejcev ni nekaj posebnega samo zaradi tega, ker se njihovi albumi tako dobro prodajajo. FOTO: Mario Anzuoni/Reuters
V Seulu mi je neka študentka dejala, da v sedmih članih BTS vidi nekaj drugačnega že zaradi tega, ker se nobeden od njih ne vede kot zvezda, temveč preprosto kot nekdo, ki so se mu uresničile sanje. Nekateri od njih na odru jočejo, zaradi česar so prav tako nekaj posebnega, še zlasti v južnokorejskem mačističnem okolju. A tisto, kar od vsega najbolj privlači mlade po vsem svetu, je osebna angažiranost njihovih pesmi, ki govorijo o problemih, s katerimi se po vsej verjetnosti srečuje večina mladih. O njihovih koncertih pogosto trdijo, da spominjajo na psihoterapije, saj odhajajo oboževalci z njih s solzami v očeh – a srečni.
Če južnokorejske člane A.R.M.Y. vprašate, kaj je pri BTS tako drugače v primerjavi z več tisoč drugimi k-pop skupinami, bodo vsi začeli z isto besedo: izvirnost. Pri sedmih mladeničih ni nič zlaganega, umetnega ali licemerskega, trdijo, in nikoli ni bil nobeden od njih povezan z nobeno afero. V nasprotju z moralnimi umazanci (prav tako iz krogov k-pop zvezdnikov), ki so jih nedavno postavili pred sodišče zaradi skrivnega snemanja seksualnih prizorov z najmanj desetimi ženskami in zaradi objavljanja obscenih video posnetkov na spletu, se fantom iz BTS, kaj takega ne bi moglo nikoli zgoditi. Ti fantje pojejo duši in jočejo skupaj z mladimi, ki so jim namenjene njihove melodije. In zato od njih ne pričakujejo samo uspešnico za uspešnico. Veliko pomembnejše so te mile beseda tolažbe in ljubezni.
V minulih dveh letih je imela skupina BTS vrsto nastopov pod skupnim imenom »Ljubi samega sebe«. FOTO: Mario Anzuoni Reuters
Komentarji