Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Generacija+

Pacienti so vsak dan bolj ozaveščeni

Problem dostopnosti izbranih osebnih zdravnikov je še večji za starejše paciente.
Starejši pacienti so pogosto prišli v stik z ambulanto osebnega zdravnika le s pomočjo sorodnikov, ki so računalniško pismeni. FOTO: Črt Piksi/Delo
Starejši pacienti so pogosto prišli v stik z ambulanto osebnega zdravnika le s pomočjo sorodnikov, ki so računalniško pismeni. FOTO: Črt Piksi/Delo
21. 11. 2022 | 10:00
12:52

V nadaljevanju preberite:

Ob številnih težavah, ki jih imajo starejši pacienti pri dostop­nosti do zdravnika, je ta mesec začel veljati spremenjen pravilnik o naročanju in upravljanju čakalnih seznamov ter najdaljših dopustnih čakalnih dobah, po katerem morajo biti telefoni v ambulantah izbranih osebnih zdravnikov, torej na primarni ravni, odprti za paciente ves ordinacijski čas in ne samo dve uri na dan, nato pa je vključena avtomatska tajnica.

Lani so bile najpogosteje kratene pravica do primerne, kakovostne in varne zdravstvene oskrbe, in sicer v več kot četrtini primerov (26,74 odstotka), pravica do spoštovanja pacientovega časa v skoraj petini primerov (17,18 odstotka) in pravica do dostopa do zdravstvene obravnave (16,57). Najmanjkrat sta bili krateni pravici do preprečevanja in lajšanja trpljenja (0,59 odstotka) in do drugega mnenja (0,90 odstotka).

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine