Neomejen dostop | že od 9,99€
V prispevku preberite:
Če prvo leto virusne krize ni kazalo, da ta sploh kaj vpliva na dejavnost tatov, pa je bilo lani morda le drugače. Ob vseh tegobah, s katerimi smo se morali spopasti v drugem letu epidemije, je bilo vsaj število ukradenih vozil bistveno manjše. Statistika se je izboljšala v večini podkategorij, posebno pri kolesih z motorjem, k čemur pa so prispevali tudi posebni, recimo jim sezonski razlogi.
Medtem ko je bilo leta 2020 izmaknjenih nekaj več kot 600 motornih vozil, se je lani to število močno zmanjšalo, konkretno policija v statistiki beleži 417 odtujenih vozil. V tej skupni lanski številki je največji delež kot vedno odpadel na osebne avtomobile ter motorna kolesa in kolesa z motorjem. Avtomobilov je bilo lani ukradenih manj kot leta 2020, a ta upad ni bil zelo velik (209: 279), predvsem se je skupna številka zmanjšala zaradi bistveno manj tatvin koles z motorjem v primerjavi z letom 2020 (119: 219).
Kateri avtomobili in avtomobilske znamke so bili v lanskem letu pri nas najpogostejša tarča tatov? Kaj je končni cilj tatvine avtomobila? Katere avtomobile najpogosteje kradejo v Nemčiji? Zakaj je bilo lani bistveno manj tatvin koles z motorjem?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji