Neomejen dostop | že od 9,99€
Zmagovalec letošnjega izbora za slovenski avto leta, 30. po vrsti, je model toyota yaris cross. To je prvi naslov kakšnega avtomobila te japonske znamke, prevzema pa ga od lanske prvakinje škode octavie.
Prireditev si lahko ogledate v videu
»Veseli smo, da je Toyotin avtomobil končno postal slovenski avto leta. Dolgo smo čakali, a nam je uspelo,« je dejal predsednik družbe Toyota Adria, Kensuke Cučija, ki to znamko zastopa tudi v Sloveniji. Modeli te velike japonske korporacije so v preteklosti pri nas že prišli v končni izbor, a nikoli zmagali.
Zelo smo počaščeni, da je naš avtomobil osvojil tako prestižno nagrado na tako zahtevnem avtomobilskem trgu. Hvala žiriji, gledalcem, bralcem in poslušalcem za vaš glas, to je prvič za Toyoto. Očitno je hibridna tehnologija zdaj dokončno osvojila slovenska srca, to nas res veseli. Zato bomo naredil vse, kar je v naši moči, da še povečamo prodajo naših ekoloških avtomobilov.
Kensuke Cučija
Tokrat je bilo drugače, yaris cross je že v finale prišel s precejšnjo zalogo točk bralcev in poslušalcev, na končnem glasovanju novinarjev sodelujočih medijev, ki je potekalo v eni najsodobnejših tovarn avtomobilskih sestavnih delov TPV Automotive v Brežicah, pa ga je velika večina postavila na vrh, kar je bilo dovolj za prepričljivo zmago.
Na drugo mesto se je uvrstil renault megane conquest, ki smo mu sicer največ glasov podelili v redakciji Dela in Slovenskih novic, na tretje škoda enyaq, na četrto opel mokka in na peto volkswagen ID.4
Letošnji osnovni nabor novih modelov je bil precej manjši kot v preteklih letih, kar je bilo posledica zamud pri prihodu na trg zaradi pomanjkanja polprevodnikov. Med 15 avtomobili so na predhodnem glasovanju bralci in poslušalci sodelujočih medijev (Motorevija AMZS, Delo in Slovenske novice, Dnevnik in Nedeljski dnevnik, Večer, Evo, Avto magazin, Val 202, tv-oddaja Avtomobilnost, spletni portal Planet Siol.net in avtomobilski blog Komotar Minuta) izbrali pet finalistov, po glasovih medijev pa je zmago osvojil model toyota yaris cross in nasledil lansko prvakinjo škodo octavio.
1. nagrado, vrednostno kartico za dobroimetje za nakup goriva pri Petrolu v vrednosti 1500 evrov je dobila:
Milena Pinter
Ločnikarjeva 12
Ljubljana-Vič
2. nagrado, vodljivo in stabilno aluminijasto tovorno prikolico TPV EU 2010 AL je dobila:
Viktorija Bernetič
Sejmiška pot 8A
Sežana
3. nagrado, komplet vrhunskih zimskih pnevmatik Goodyear UltraGrip Performance+ je dobil:
Miha Belcijan
Podgorje 115
Kamnik
Tako yaris cross kot vsi drugi finalisti so v karoserijskem smislu neke vrste križanci klasičnih oblik, vsi tudi nekoliko bolj dvignjeni od tal. Tokratni zmagovalec tako kot drugouvrščeni megane conquest izstopa z možnostjo hibridnega pogona, ki združuje bencinski in električni motor in omogoča ob zmerni vožnji nižjo porabo. Toyota je sicer eno tistih podjetij, ki so že dolgo nazaj prva začela to pogonsko kombinacijo, in ta v Evropi predstavlja glavnino njihove prodaje. Yaris cross temelji na modelu yaris, a je od njega nekoliko daljši, ponuja tudi možnost prilagodljivega štirikolesnega pogona.
V finalu sta bila tokrat tudi prvič dva povsem električna avtomobila: mediji smo na končno tretje mesto postavili škodo enyaq, nekoliko slabše se je odrezal njen tehnični sorodnik volkswagen ID.4. Pred tem je bil uvrščen še opel mokka, ki je na voljo z različnimi pogoni, tudi z električnim.
Do zmage povsem električnega avtomobila bo tako kot do njihove večje cenovne dostopnosti in množičnosti treba še malce počakati.
2012: ford focus
2013: volkswagen golf
2014: škoda octavia
2015: škoda fabia
2016: opel astra
2017: peugeot 3008
2018: volkswagen polo
2019: ford focus
2020: renault clio
2021: škoda octavia
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji