Slovenska podjetja veliko poslujejo s tujino, zato so poslovne poti v bližnja glavna mesta pogosto na urniku njihovih menedžerjev. Tudi vodilni kadri zagonskega podjetja, ki se ukvarja z razvojem mobilnih aplikacij za motoriste, se pogosto zapeljejo na Dunaj, v München, Milano in Zagreb, kjer imajo svoje sedeže njihovi poslovni partnerji. Ker se pogosto zgodi, da za potovanje z letalom v omenjena mesta porabimo toliko časa, kot bi ga z avtomobilom, se tja najraje zapeljejo kar z avtomobilom.
Prevzela jih je francoska eleganca
V podjetju prav zaradi številnih poslovnih poti posebno skrb namenjajo izbiri avtomobila in iščejo najboljše razmerje med ceno, udobjem in opremljenostjo. Za odločitev niso potrebovali veliko časa. Sestavili so svoj seznam treh finalistov in se »oborožili« s številnimi podatki (ceniki, katalogi, novinarski testi, mnenja drugih, splet …). Na koncu so vse tri finaliste tudi temeljito preizkusili na testni vožnji in dvoma ni bilo več. Čeprav je bila med njimi tudi limuzina t. i. premijskega razreda, jih je najbolj prepričal Peugeot 508, ki je po njihovem mnenju trenutno najboljši nakup te vrste na trgu.
Harmonija elegance in tehnologije
Posel ne spi, zato sta se soustanovitelja podjetja že naslednji dan z novim Peugeotom 508 odpeljala na poslovni sestanek na Dunaj. Elegantne linije nove Peugeotove kupejevske limuzine privabljajo poglede. Ko odpreš vrata, ki so zasnovana tako kot v športnih kupejih in nimajo okvirjev stekel, te pričaka prestižna notranjost. Tudi voznikov delovni prostor je svojevrsten: kompakten športni volan ne zakriva pogleda na 12,3-palčno instrumentno ploščo visoke ločljivosti, ki jo dopolnjuje velik 10-palčni zaslon na dotik visoke ločljivosti. Pri Peugeotu takšnemu voznikovemu prostoru pravijo Peugeot i-Cockpit. Instrumentna plošča v višini voznikovih oči poleg popolne digitalizacije ponuja velik nabor nastavitev in možnosti za individualizacijo podobe (npr. šest različnih načinov prikaza podatkov).
Foto: Peugeot
Zmogljivi pomočniki
V podjetju so se odločili za nakup dizelske izvedenke, ki ima 2,0-litrski motor in največjo moč 133 kW (180 KM) z opremo GT LINE, ki že v osnovi ponuja vse, kar se pričakuje od limuzine tega razreda. Takšnemu zmogljivemu motorju pristaja tudi nov sodoben 8-stopenjski samodejni menjalnik z možnostjo ročnega prestavljanja z obvolanskimi ročicami. Z njegovo pomočjo je vožnja preprostejša, asistenčni sistemi, npr. aktivni tempomat, pa tako ponujajo celotno funkcionalnost vgrajenih pomočnikov.
Foto: Peugeot
Na avtocesti so vozniki novega Peugeota 508 navdušeni nad sodobnimi pomočniki, kot so prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go, pomoč pri zadržanju na voznem pasu ter aktivni sistem nadzora mrtvega kota ob vozilu. Vse to pa vozniku in potnikom omogoča varnejšo, udobnejšo in manj stresno vožnjo. Še posebej to velja za ljudi, ki s svojim avtomobilom prevozijo veliko kilometrov (kot v opisanem primeru).
Dunajska gneča
Iskanje parkirnih mest je v vsakem glavnem mestu velik izziv. S pomočjo navigacijske naprave (ki nam lahko prikazuje tudi vsa parkirišča) se lažje orientiramo in hitreje najdemo parkirišča. Pri manevriranju na parkirnem prostoru nam je v pomoč sistem Visiopark 2 – kamera za 360-stopinjski prikaz ali pa zadnja generacija sistema Full Park Assist s funkcijo za varovanje zunanjih površin Flankguard. V tem primeru sistem za uvoz in izvoz s parkirnega mesta samodejno krmili volan, pedal za plin in zavoro. Omenjeni prilagodljivi tempomat se izkaže kot koristen med vožnjo v zastoju – ti so v evropskih glavnih mestih pogost pojav –, saj poskrbi, da voznik le opazuje promet, vse drugo pa namesto njega postori elektronika.
Velnes na kolesih
Eden od pomembnejših dejavnikov za odločitev za nakup Peuegota 508 je bilo počutje v vozilu. Bolje opremljene različice imajo serijsko vgrajen ergonomski sedež, katerega ergonomijo so prepoznali in nagradili tudi v priznanem nemškem združenju za zdravo hrbtenico AGR (orig. Aktion für Gesunder Rücken). Oba prednja sedeža lahko dodatno opremimo še z masažnim sistemom, ki omogoča večtočkovno masažo s pomočjo osmih pnevmatskih blazinic s petimi različnimi masažnimi programi.
Foto:Peugeot
Peugeotov velnes na štirih kolesih dopolni še funkcija i-Cockpit Amplify, pri kateri je možno izbirati med dvema nastavljivima ambientoma notranjosti Boost in Relax, ki obudita vse čute: vid z nastavitvijo moči ambientalne osvetlitve in barve zaslonov, sluh z nastavitvijo prostorskega zvoka, dotik z masažnimi sprednjimi sedeži in vonj s posebnim vgrajenim razpršilcem vonjav. Pika na i pri doživetju novega Peugeota 508 je še vrhunski Hi-Fi-sistem znamenitega francoskega proizvajalca akustičnih sistemov Focal, ki se je izkazal za nenadomestljivega na dolgih vožnjah. Zares vrhunsko!
Varna tudi ponoči
Na koncu so nam priporočili še eno možnost iz sicer dolgega nabora dodatne opreme, ki jo je mogoče naročiti pri novem Peugeotu 508. To je t. i. sistem night vision. Gre za inovativen sistem za vidljivost ponoči, ki deluje v povezavi z infrardečo kamero in zaznava živa bitja pred vozilom ponoči ali ob slabši vidljivosti. Sistem zaznava v dometu do 200 do 250 metrov, torej onstran dometa dolgih luči, ter na sredini digitalne instrumentne plošče prikaže infrardečo sliko območja v voznikovem vidnem polju.
Skupaj z žarometi FULL LED je torej tudi ponoči vožnja s Peugeotom 508 spet manj stresna in bolj varna. In še nasvet podjetja z začetka te zgodbe – preizkusite novi Peugeot 508 sami in videli boste, da vam ne bo treba sklepati kompromisov, ampak bo odločitev za nakup avtomobila tega razreda precej enostava.
Rezervirajte si termin za testno vožnjo z novim Peugeotom 508 tukaj.
www.peugeot.si