Akcija za ozaveščanje mladih voznikov.
Galerija
Virtualna izkušnja naj dvigne zavedanje o nevarnosti vožnje pod vplivom alkohola. Foto Generali
Zavarovalnica Generali je danes predstavila svojo pobudo, v okviru katere ponuja mladim izkustveno doživetje v virtualnem svetu, ki omogoča nazoren prikaz zmanjšanih psihofizičnih sposobnosti voznika, ki je pod vplivom alkohola. To izkušnjo lahko doživijo tudi v sklopu projekta »Čista nula, čista vest«, ki ga izvaja zavod Varna pot in ga podpirajo tudi agencija za varnost v prometu, policija ter ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport.
Seveda je namen povečati zavedanje pri mladih ljudeh, kako nevarna je vožnja pod vplivom alkohola. Po podatkih policije so letos skoraj desetino vseh prometnih nesreč povzročili alkoholizirani udeleženci, 22 odstotkov od teh se je končalo s smrtnim izidom, 17 odstotkov s hudo telesno poškodbo, 10 z lahkimi telesnimi poškodbami in devet odstotkov prometnih nesreč z gmotno škodo.
Raziskava, ki jo je za agencijo za varnost v prometu pripravil inštitut za kriminologijo pri pravni fakulteti v Ljubljani, v njej pa so obravnavali dejavnike, ki vplivajo na varnost cestnega prometa v Sloveniji, je pokazala, da je verjetnost, da se voznik osebnega avtomobila z večjo količino alkohola v krvi (več kot 0,24 mg/l ali 0,50 g/kg) smrtno ponesreči ali hudo poškoduje, kar štirikrat večja kot pri treznem vozniku.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji