Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Vodik in gorivne celice še niso pozabljeni

Hyundai in globalna vodikova strategija. Za gorivne celice je tudi Toyota, Tesla in Volkswagen sta proti.
Velikan Hyundai razmišlja o najrazličnejših področjih uporabe gorivnih celic, tudi za prilagodljivi avtonomni prevoz različnih količin tovora.<br />
Foto Jung Yeon-je/AFP
Velikan Hyundai razmišlja o najrazličnejših področjih uporabe gorivnih celic, tudi za prilagodljivi avtonomni prevoz različnih količin tovora.<br /> Foto Jung Yeon-je/AFP
18. 9. 2021 | 15:00
6:32
V prispevku preberite:
Čeprav se na področju vozil v veliki večini govori o baterijskih električnih avtomobilih, so še vedno prisotne tudi že dolgo znane druge tehnike, ki jih tudi lahko uvrstimo med alternativne. Predvsem pogon na vodik in gorivne celice, na katerega najbolj resno računa korejski velikan Hyundai-Kia. Nedavno so predstavili nov globalni načrt zanj, v ospredju se zdi, da so gospodarska vozila.Skupina Hyundai sploh ni proti baterijskim električnim avtomobilom, nasprotno, na tem področju imajo velike načrte, prihajajo atraktivni modeli, kot sta hyundai ioniq 5 in kia EV6. A poleg tega so eni tistih, ki menijo, da imajo na področju alternative prihodnost tudi vodik in z njim gorivne celice.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine