Neomejen dostop | že od 9,99€
V prispevku preberite:
Če se je ob koncu zime zdelo, da se avtomobilski trg, na katerem je še lani primanjkovalo vozil, krepi, se je splošna draginja nato zažrla tudi na to področje, naročil je bilo postopoma manj. Rast (še) je, a manjša, kot se je pričakovalo v začetku leta. Se je pa nekaj bolj povečal uvoz rabljenih avtomobilov, kjer so tudi poudarki malce drugačni.
V prvi polovici leta je bilo tako po podatkih analitične družbe Ardi na novo registriranih nekaj več kot 27 tisoč novih osebnih vozil, kar je bilo za dobrih 5 odstotkov več kot v primerljivem lanskem obdobju. Nekaj avtomobilov gre sicer nazaj v izvoz, a je tega zdaj le malo. Če pogledamo znamke, je daleč na vrhu Volkswagen, za njim pa Škoda in Renault. Morda je treba omeniti, da med podjetji, ki obvladujejo več znamk, v bistvu daleč izstopajo tri imena. Porsche Slovenija, ki zastopa vse znamke koncerna Volkswagen, je ohranil tretjinski delež, skupina Grand Automotive, ki obsega znamke zveze Renault-Nissan in še kitajski MG, ima 17-odstotni delež, skupina Emil Frey, ki zastopa vrsto znamk različnih koncernov (Peugeot, Citroën, DS, Fiat, Mercedes, Hondo, Mitsubishi), pa 15-odstotnega.
Kar zadeva tip avtomobilov, so športni terenci vseh vrst dosegli nove tržne višave. Kolikšen je zdaj že njihov tržni delež? Katera vrsta pogona je najbolj razširjena? Kateri so najbolj prodajani električni avtomobili? Kaj pa prevladuje pri vse močnejšem uvozu rabljenih avtomobilov?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji