Zgodba francoske avtomobilske znamke Citroën se je začela pisati pred natanko 100 leti v Franciji. Ob tem visokem jubileju pa pri nas praznujemo tudi 60-letnico prisotnosti Citroëna na slovenskih tleh.
Šest desetletij na Slovenskem
Citroëne smo zgodaj spoznali tudi slovenski vozniki, ko so v Kopru pred 60 leti začeli sestavljati prve modele 2CV, pri nas znane kot spački. Odtlej tudi Slovenija soustvarja zgodovino znamke z zanesljivo prodajno-servisno mrežo. Danes za udobje in brezskrbnost voznikov citroënov skrbijo tudi s klubom zvestobe MyCITROËN plus.
Članstvo v klubu zvestobe MyCITROËN plus je brezplačno, zanj ne potrebujemo nikakršne kartice, saj je vpisano v informacijskem sistemu pooblaščene servisne mreže. Tako smo ob vsakem obisku pooblaščene servisne delavnice deležni številnih ugodnosti, od popustov na nadomestne dele do popustov pri nakupih dodatne opreme – skladno s pogoji kluba –, ugodnosti pa se s starostjo vozila Citroën povečujejo. Tako recimo voznik, ki vozi dve leti staro vozilo, prejme 10-odstotni popust za nadomestne dele, voznik z avtomobilom, starejšim od sedmih let, lahko uveljavi kar 35-odstotni popust na nadomestne dele in do 17,5-odstotni popust na olja ter maziva TOTAL, ki jih priporoča proizvajalec vozil Citroën.
Člani kluba MyCITROËN plus so deležni številnih ugodnosti. Foto: Citroën
Dobri razlogi za članstvo v klubu MyCITROËN plus:
• prihranki kar do 40 % na originalno dodatno opremo, katere ponudba je sezonsko prilagojena
• do 35 % prihranka pri vzdrževanju vozila – popusti se povečujejo s starostjo vozila
• do 17,5 % prihranka pri oljih in mazivih TOTAL, ki jih priporoča proizvajalec
• redno obveščanje članov o vseh ugodnostih, ponudbah in novostih
Kako se včlanimo v klub MyCITROËN plus?
Enostavno s spletnim obrazcem; pri najbližjem pooblaščenem servisu Citroën ali s klicem na brezplačno telefonsko številko 080 30 15.
Nova ugodnost za člane MyCITROËN plus
»Poleg številnih drugih ugodnosti, s katerimi nagrajujemo zvestobo voznikov oz. lastnikov vozil Citroën, je po novem na voljo še ena, s katero nagrajujemo opravljanje rednih vzdrževalnih servisov v pooblaščeni mreži Citroën. Ker smo do članov kluba zvestobe MyCITROËN plus zanesljivo skrbni, jim torej za izkazano zaupanje ob rednem servisiranju vozila v pooblaščeni servisni mreži Citroën v skladu s priporočili proizvajalca zagotavljamo 1 leto brezplačne storitve
Citroën Asistenca Plus,« povedo predstavniki znamke pri nas.
Citroën Asistenca Plus se predstavi
Kako deluje asistenčna storitev Citroën Asistenca Plus, ki je zagotovljena na območju Republike Slovenije? Enostavno, voznik Citroëna, ki se na cesti znajde v težavah – morebiti zaradi prazne pnevmatike ali okvare vozila, pokliče na brezplačno telefonsko številko 080 22 99. Asistenčni center deluje 24 ur na dan, vse dni v letu, pomoč pa zagotovijo v naslednjih primerih:
o okvara vozila na cesti
o točenje napačne vrste goriva v rezervoar
o nevozno vozilo zaradi prometne nesreče
o prazna pnevmatika
o izguba avtomobilskega ključa
Ko se pooblaščeni servis splača
Brezplačna asistenčna storitev
Citroën Asistenca Plus se po vsakem redno opravljenem servisu skladno s priporočili proizvajalca pri pooblaščenih serviserjih Citroën podaljša za dodatno leto. To pa je samo še en razlog več, da skrb za vzdrževanje svojega citroëna prepustite mojstrom, ki ga najbolje poznajo – pooblaščenim serviserjem Citroën. Ne nazadnje je vožnja z brezhibnim vozilom tudi najbolj varna.
Vožnja z brezhibnim vozilom je tudi bolj varna. Foto: Citroën