SUV-vozila se še naprej širijo po trgu in proizvajalci popolnjujejo svoje modelske palete. Tudi pri Seatu, kjer so ponudbi dodali največji tovrstni avtomobil in mu dali ime tarraco, po rimskem poimenovanju Tarragone blizu Barcelone. Gnan s klasičnim dizlom prinaša veliko ugodja, se pa porodi tudi kakšen pomislek.
Seat tarraco 2.0 TDI 140 kW(190 KM)
Zastopnik: Porsche Slovenija, Ljubljana
Cena: 39.463 € (testno vozilo 46.998 €)
Euro NCAP (2019): *****
Izpust CO₂: 147g/km
Armaturno ploščo odlikuje dobra ergonomija. FOTO: Gašper Boncelj
Tarraco je dokaj všečen veliki športni terenec, spredaj so ga ravno prav zašilili z ostro oblikovanimi lučmi, zadaj pa par luči povezali s svetlobnim pasom, da ne deluje prevelik. Ker majhen res ni, 4,7 metra nanese v dolžino. To pomeni, da je znotraj zelo prostorno spredaj in v drugi vrsti za dva (srednji sedež je bolj tako) – tam je vse skupaj tudi prijazno prilagodljivo, saj ima klop konkreten vzdolžni pomik in nastavljanje naklona naslonjal, za prevoz daljših predmetov pa je vselej zelo koristno, da se ločeno podira tudi ožji sredinski del naslonjala.
V drugi vrsti je veliko prilagodljivosti. FOTO: Gašper Boncelj
Mogoča sta še dva sedeža v tretji vrsti, ki sta bolj zasilne narave za odrasle in v redu za otroke, je pa to seveda naša opcijska izbira. Poleg tega je dobro upoštevati, da sicer kar prostoren prtljažnik z njima izgubi nekaj višine. Prtljažna vrata so se v slogu visokega udobja odpirala na elektriko, bi bilo pa koristno, da bi bil prtljažni rob kovinski, ne le plastičen.
Prtljažni rolo se po potrebi lepo pospravi. FOTO: Gašper Boncelj
Za volanom je vse v redu, smo v ergonomskem svetu koncerna Volkswagen z nekaj Seatovimi poudarki. Dobro je upravljanje tako virtualnega kokpita kot še ravno ne prevelikega zaslona na sredini armature. Testni tarraco je imel veliko opreme za udobje in predvsem varnost, kar je seveda pohvalno. Mene je najbolj navdušil pravočasen preklop med zasenčenimi in dolgimi lučmi, manj pa opozarjanje na držanje volana, ki sem ga včasih očitno prijel premalo močno in me je sistem na to kar ostro opozoril.
Z najmočnejšim dizlom ima ta SUV tudi štirikolesni pogon. FOTO: Gašper Boncelj
Seatovega SUV-zastovonošo je gnal štirivaljni dizelski motor z največjo močjo 140 kW (190 KM), ki mu nič ne manjka, saj je primerno uglajen, odziven, brez pričujočega samodejnega menjalnika pa si takšnega avta sploh ne bi predstavljal. Vozniku omogoča udobje, tako kot je seveda lahko koristen štirikolesni pogon. Poraba goriva je ob zmerni vožnji znašala okoli 7,5 litra na 100 km, kar se ne zdi slabo, izjemno dobro pa tudi ne. Kak pomislek imam sam le glede velikih 20-palčnih koles, ki so resda dobro videti, vse je fino tudi na gladkem asfaltu, na čem bolj luknjastem pa bi si morda zaželel malo manjša kolesa in višje pnevmatike.
Komentarji