Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Poslovili bi se od kobalta

Vse več poudarka na litij-železofosfatnih in tudi natrijevih izdelkih
Kitajski CATL je za zdaj baterijski svetovni prvak, med drugim ponuja litij-železofosfatne baterije, za katere je vse več zanimanja. FOTO: Florence Lo/Reuters
Kitajski CATL je za zdaj baterijski svetovni prvak, med drugim ponuja litij-železofosfatne baterije, za katere je vse več zanimanja. FOTO: Florence Lo/Reuters
26. 11. 2023 | 05:00
5:22

V prispevku preberite:

Baterija je najpomembnejši del električnega avtomobila, predstavlja velik del njegove cene, od njene zmogljivosti je odvisen doseg, tudi sposobnost polnjenja. Doslej so po kemijski sestavi prevladovale litij-ionske, za katere so potrebni litij, nikelj in kobalt. Zdaj se uveljavljajo nove zasnove, pri katerih se poskušajo izogniti kritičnim surovinam. Zdi se, da tudi tu Kitajska močno vodi, Evropa pa ji poskuša nekako slediti. Zakaj so nove kemijske strukture dobrodošle? Kakšne načrte ima v Evropi vodilno svetovno podjetje, kitajski CATL? Kje v vzhodni Evropi utegne nastati največja proizvodna lokacija? Kaj pa načrtuje švedski Northvolt?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine