Kot je znano, se Porsche kot najbolj prestižni del skupine Volkswagen intenzivno usmerja v elektrifikacijo svojih pogonov, kar pomeni tako kombinacijo bencinskega in električnega pogona, kot povsem baterijske električne avtomobile (te dni so uradno predstavili prvi tovrstni model taycan). Rimac se po drugi strani že vrsto let ukvarja z električnimi avtomobili in pogonom za najbolj zmogljive tovrstne izdelke. Imajo svoj super avtomobil, za različne naročnike pa izdelujejo komponente električnega pogona.
Njihovo znanje so prepoznala najbolj znana avtomobilska podjetja, najprej Aston Martin, potem pa lani junija Porsche in letošnjo pomlad še korejski koncern Hyundai-Kia. Vsi so v podjetju pridobili manjšinske deleže, tudi Porsche, ki je imel v podjetju doslej 10-odsotni delež, včeraj pa so objavili, da ga povečujejo na 15,5 odstotka.
Porsche kot mejnik za Rimca
»Hitro smo ugotovili, da se lahko Porsche in Rimac učita drug od drugega. Verjamemo v to, kar lahko Mate Rimac in njegovo podjetje ponudita, zato smo tudi povečali našo udeležbo z namenom bolj intenzivnega sodelovanja na področju tehnike akumulatorjev«, je ob tem v izjavi zapisal Lutz Meschke, član uprave Porscheja zadolžen za finance in informacijsko tehnologijo.
»Da smo za delničarja pridobili Porsche, je bil eden največjih mejnikov našega razvoja, dejstvo, da Porsche povečuje svoj delež, je najboljša potrditev našega sodelovanja in temelj za še okrepljeno nadaljevanje«, pa je v izjavi dejal 31-letni Mate Rimac, ustanovitelj in direktor podjetja.
Rimac je specializiran za sestavne delenajbolj zmogljivih električnih avtomobilov. Foto Porsche
.Večji delež Porscheja da bo pripomogel k hitrejšemu razvoja podjetja, kar vključuje tudi večjo proizvodnjo sestavnih delov, tako na področju pogonov kot naprednega infozabavne tehnike in sistemov povezljivosti. Več podrobnosti o tem, kaj čisto natančno bo za Porsche še močneje razvijal oziroma izdeloval Rimac, nam predstavnica za medije pri Rimcu, Marta Longin, ni povedala.
Veliki načrti
Podjetje Rimac, s katerim je Mate Rimac, nekoč začel v garaži, danes zaposluje blizu 600 ljudi, od tega 300 inženirjev, načrtujejo pa kampus za 2 tisoč ljudi. Ob tem ko izdelujejo različne komponente za druge naročnike, so po lastnih navedbah v končni fazi razvoja drugega super zmogljivega športnega električnega modela C two, ki naj bi bil za dobavo strankam pripravljen leta 2020. Za razliko od le nekaj primerkov prvega modela, naj bi v več letih izdelali kar 150 primerkov C two, ki ga cenijo na 1,7 milijona evrov.
Podjetje je sicer letos predstavilo tudi svojo sestrsko družbo električnih gorskih koles Greyp.
Komentarji