Videz včasih vara. Na prvi pogled se zdi, da bi mitsubishija space star lahko pospravili v žep, toda ko se usedete vanj, je kar težko doumeti, da se v samo 3,8 metra dolgem avtomobilu lahko peljejo štirje potniki, ne da bi se pretirano stiskali.
Jasno je, da space star ne ponuja udobja limuzin ali športnih terencev, vendar je pri njegovih merah težko pričakovati več. Tudi višje rasli lahko sedejo za volan in prav nič z glavo ne drsajo ob strop. Ampak še večje presenečenje je, da lahko tudi zadaj sedita dva odrasla potnika povprečne višine, prav nobenih težav seveda nimajo otroci. Gotovo drži, da je space star s tovrstno prostornostjo celo primerljiv z nekaterimi modeli v višjem razredu. Bolj na tesno gre sicer v prtljažniku, vendar njegovih 235 litrov večinoma zadošča.
Armaturna plošča je resda logična za uporabo, toda izbira in obdelava materialov sta na precej povprečni ravni. Fotografiji Aljaž Vrabec
Bolj očitna je druga prednost space stara – okretnost. Še posebno v mestu in v gneči je majhnost dobrodošla, enako velja za obračalni krog s polmerom le 4,6 metra. Na parkiriščih se stlači v še tako majhno luknjo, v najbogatejšem paketu opreme pa je za vsak primer zraven tudi vzvratna kamera.
ℹMitsubishi space star 1.2 intense+
Zastopnik: AC-Mobil, d. o. o.
Cena: 12.690 evrov
Euro NCAP: Preizkus še ni bil opravljen.
Izpust CO2: 121 g/km
Motorne zmogljivosti so avtomobilu primerne. Nikakor ne boste najhitrejši, ob vožnji ne boste čutili kakšnih posebnih užitkov, ampak do cilja boste prispeli povsem zgledno. Pod pokrovom je bencinski trivaljnik, pri testnem primerku je v 1,2-litrski različici (v pomoč pri speljevanju je še manjši električni motor), moč (80 KM/59 kW) pa razporejate s petstopenjskim ročnim menjalnikom (na voljo je tudi samodejni).
Mitsubishi space star FOTO: Aljaž Vrabec
Poraba znaša okoli šest litrov, do stotice poseže v 12,6 sekunde, največja hitrost je 180 kilometrov na uro. Čeprav ni ravno za dinamično vožnjo, je na avtocesti space star precej stabilen, zato je občutek varnosti gotovo boljši kot pri nekaterih konkurentih. Poraba je zgledna, giblje se nekaj nad petimi litri na sto prevoženih kilometrov. Pri obliki je precej bolj poudarjena zunanjost, saj so linije moderne, avtomobil zbode v oči tudi v tej rumeni barvi, medtem ko v notranjosti ne pričakujte presežkov. Armaturna plošča je resda logična za uporabo, toda izbira in obdelava materialov sta na precej povprečni ravni.
Bolj na tesno gre sicer v prtljažniku, vendar tudi z 235 litri je mogoče shajati. FOTO: Aljaž Vrabec
Prtljažnik ima dvojno dno. FOTO: Aljaž Vrabec
Če potegnemo črto, potem je ugodna cena pomemben atribut tega modela. Na znesek 14.690 evrov (najboljša različica space stara) namreč pri slovenskem uvozniku ponudijo še dva tisoč evrov popusta.
Komentarji