Je
družinski avto na ravni klasičnih enoprostorcev in tako idealna zamenjava za C-MAX. Nova Kuga ponuja še več intuitivnega udobja in asistenčnih sistemov za pomoč vozniku.
Izbira je zelo pestra
Kupci lahko izbirajo med različicami
Kuga priključni hibird (PHEV), Kuga EcoBlue Hibrid (»blagi« oziroma mHEV) in Kugo Hibrid (polni hibrid), ki bodo dopolnjevale modele s Fordovim 2,0-litrskim in 1,5-litrskim dizelskim motorjem EcoBlue ter 1,5-litrskim bencinskim motorjem EcoBoost, na voljo je tudi
inteligentni osemstopenjski samodejni menjalnik.
Bodoči lastniki bodo lahko kar najlažje izbrali pravo kombinacijo glede na vsakodnevne vozne navade in potrebe.
Ford Kuga je eden najbolj zaželenih modelov iz Fordove ponudbe. Prodajne številke v Evropi so zelo visoke, zato smo se novega modela že veselili. Ob prebiranju prvih testov že lahko trdimo, da je to avto, ki ima ponuditi nekaj več od konkurentov.
FOTO: Ford
Razvita v sodelovanju z uporabniki športnih terencev
Nova Kuga je najboljši primer Fordovega na uporabnika osredotočenega oblikovanja. Razvita je bila v tesnem sodelovanju z uporabniki športnih terencev.
Navduševala bo s posebnim slogom, neprekosljivo izbiro pogonov, vrhunskim udobjem in naprednimi tehnologijami, ki lastnikom olajšajo življenje v avtu in zunaj njega.
Tehnologije, ki vozniku prinašajo več udobja in varnosti v vožnji
Nova Kuga je opremljena s številnimi sistemi za pomoč vozniku med vožnjo.
Na področju asistenčnih sistemov ne sledi konkurenci, ampak standarde narekuje.
Naj izpostavimo le najpomembnejše: Sistem za ustavljanje in speljevanje Stop & Go, prepoznavanje prometnih znakov z omejitvijo hitrosti in usmerjanje vozila v sredino voznega pasu. Kar naenkrat je vožnja v strnjeni koloni sproščena in uglajena.
Novi Fordov sistem informacij o mrtvih kotih (BLIS) združuje z ohranjanjem voznega pasu in nadzira možnost bližanja vozil z zadnje strani v voznikovem mrtvem kotu pri vožnji po večpasovnih avtocestah. Če voznik s smernikom nakaže spremembo voznega pasu ali sistem zazna vožnjo proti drugemu voznemu pasu, ko se v mrtvem kotu bliža vozilo in preti nevarnost trčenja, poskrbi za navor volana v nasprotno smer, da opozori voznika in ga odvrne od nevarnega manevra.
Za odlično vidljivost v temi poskrbi sistem za osvetlitev v ovinkih s predvidevanjem poteka ceste in na osnovi prometnih znakov.
Projekcijski zaslon vozniku omogoča, da s pogledom ves čas spremlja promet, nadgrajena je aktivna pomoč pri parkiranju 2, ki s pritiskom na gumb zagotavlja popolnoma samodejne manevre, dokler ni vozilo parkirano.
Med dovršenimi tehnologijami je na voljo še vgrajeni modem FordPass Connect, ki omogoča lastnikom nove Kuge, da lahko na daljavo odklepate ali zaklepate vozilo, ga hladite oziroma ogrevate. Če pa ste pozabili, kje ste ga parkirali, vam bo lokacijo razkrila aplikacija.
S pomočjo FordPassa boste ves čas vedeli, kakšno je stanje vozila, vključno s servisi in servisnimi akcijami. Iščete lahko tudi priljubljene točke, na primer restavracije. Za lastnike priklopno hibridne Kuge je stanje napolnjenosti baterije na voljo v vsakem trenutku, prav tako najbližje polnilne postaje.
V novi Ford Kugi najdete
blazinico za brezžično polnjenje telefona ter zelo pregleden in intuitiven Fordov avdio vmesnik
SYNC 3 z 20,3-centimetrskim (8-palčnim) sredinskim zaslonom na dotik. Za vse, ki jim je blizu dober zvok, bo poskrbel vrhunski
zvočni sistem B&O Play.
FOTO: Ford
Posebnost Kuge je nov infotainment sistem, del katerega je 31,2 cm (12,3-palčni) velik zaslon
instrumentne plošče z zaobljenim zaslonom, kar je nekaj, kar je sploh prvič predstavljeno v avtomobilski industriji.
Poleg estetskih ima tak zaslon tudi druge prednosti. Voznik lahko na njem enostavno in hitro spreminja poglede in prikaz informacij o vožnji, ki so zanj pomembne v točno določenem trenutku vožnje.
Varčnejša in bolj varna
Zaradi boljše aerodinamike je 80 kg lažja od predhodnice in 28 odstotkov varčnejša. Nova oblika ji v primeru trčenja zagotavlja večjo varnost na cesti, kar je potrjeno z osvojenimi
5 zvezdicami na neodvisnem testu Euro NCAP: za zaščito odraslih je osvojila 92 odstotkov pri trčenju v bočno oviro, pri še zahtevnejšem preizkusu z bočnim trčenjem v drog je prejela maksimalno število točk.
Kuga celo predvidi, ali boste ob zavijanju v križišču trčili z drugim vozilom, ki pelje nasproti, in za to, da prepreči trk, do hitrosti 30 km/h samodejno zavira. Med drugim samodejno ne zavira zgolj pred stoječimi vozili, ampak tudi pred pešci in kolesarji.
FOTO: Ford
Popolnoma nova notranjost je pravo zavetišče
Zasnovana za vse, kar prinese vaš dan. Je skladna in zračna ter združuje vrhunske materiale in natančno izdelavo.
V novi Ford Kugi je več prostora za noge, glavo in ramena, saj so inženirji poskušali zadovoljiti tudi kupce z več otroki, ki so v preteklosti posegali po enoprostorcih.
Da gre za polnokrvni družinski avtomobil, dokazuje zasnova kabine z drsno zadnjo klopjo (ta je po novem tudi ogrevana), ki jo lahko za 15 centimetrov premikamo naprej in nazaj in s tem povečujemo prostor za noge na zadnji klopi.
Prtljažnik je s 645 litri radodaren in oblikovan tako, da lahko brez težav prevažamo tudi večje predmete. Kompromisov glede prevoza prtljage ni treba sklepati niti v primeru priključnega hibrida. Za električno pomičnimi vrati je za nameček širok nakladalni del, opremljen z dvostransko preprogo, na eni strani tapecirano, na drugi gumirano, odvisno, kako čiste oziroma umazane stvari prevažate. Funkcija za daljinsko upravljanje omogoča preprosto
plosko zlaganje druge vrste sedežev.
FOTO: Ford
Katera je prava za vas
Za večjo možnost izbire so na voljo po meri prilagojene različice Kuga Vignale, ST-Line in Titanium. Vsaka je s svojo edinstvenostjo usklajena z značajem voznika. Kuga Titanium je s sodobnim in samozavestnim oblikovanjem sopomenka za odlično opremo in kakovost. Prestižna Kuga Vignale očara z ekskluzivno opremo in prefinjeno odlično izdelavo s posebnimi ornamenti, značilnimi za različice Vignale. Drzna Kuga ST-Line je oblikovana s pečatom oddelka Ford Performance in še posebej izraža športnost.
FOTO: Ford
In kaj imajo vse Ford Kuge skupnega
Odlično vozno dinamiko.
Za Ford Kugo lahko rečemo, da je sinonim za SUV-vozila na področju voznosti. Vizualno je bolj gladka, nižja in širša – navdušila vas bo že ob prvem pogledu, še bolj v prvem ovinku. Aerodinamična silhueta z večjo medosno razdaljo na cesti izboljša lego in stabilnost. Daljši pokrov motornega prostora, položnejši kot zadnjega okna in nižja linija strehe privedejo do atraktivne športne oblike. Tako je nova Ford Kuga še bolj energična, okretna in zmogljiva kot kadar koli. Nova Ford Kuga je lahko vaša že za: 23.680 EUR, cena vključuje 5-letno jamstvo brez omejitve prevoženih km.
Izberite svojo
Prijava na testno vožnjo
Predstavitev voznih načinov (posnetki narejeni v Sloveniji)
Kuga plug-in hybrid (PHEV) kombinira 2,5-litrski bencinski motor in elektromotor s skupno 168 kilovatov moči (225 KM). Avto je zasnovan za enostavno uporabo, saj lahko samodejno izbira najbolj primeren način vožnje, voznik ima možnost, da kadar koli sam izbere, kdaj želi voziti v električnem načinu. Dovolj je pritisk na stikalo. Seveda če je baterija dovolj napolnjena. Energija je namreč skladiščena v litij-ionskih baterijah z radodarno kapaciteto za priključne hibride – 14,4 kWh. Povprečna poraba bencina je 1,2 l/100 km. Večina, ki bo priklopni hibrid polnila doma ali v službi, bo lahko velik del vsakdanjih poti prevozila le v električnem načinu. Doseg na elektriko znaša 56 kilometrov. Baterija se na hišni vtičnici napolni v šestih urah, na polnilnih postajah (3,7 kW) pa v 3,5 ure.