Neomejen dostop | že od 9,99€
Pisalo se je leto 1977, ko je BMW predstavil prvo generacijo svoje največje in najprestižnejše limuzine serije 7. Sedmice so bile že od nekdaj znanilke novih tehnologij v svetu avtomobilizma in tudi nova, že sedma generacija sedmice zapovrstjo se ponaša s čim novim v svojem segmentu – recimo z vrati, ki se sama odpirajo in zapirajo. Obenem je nova generacija na voljo tudi v popolnoma električni izvedbi i7.
Zunanje poteze nove sedmice sledijo smernicam, ki jih je znamka zastavila za svoje luksuzne modele. Sicer pa je sedmica v primerjavi z najdaljšo različico predhodnice zrasla v dolžino za 13 cm, njena medosna razdalja pa je s 3215 mm prav tako 5 mm daljša. Notranjost je prestižna in udobna, uporabljeni materiali so trajnostno naravnani.
Za doplačilo je tu še zabava za potnike na zadnjih sedežih – 79,5-centimetrski panoramski zaslon na dotik z razmerjem stranic 32: 9 in ločljivostjo 8K, ki se spusti iz stropne obloge, in prostorskim zvočnim sistemom Bowers & Wilkins z zvočniki, kar so pri BMW poimenovali BMW Theatre Screen.
Slovenski uvoznik je na našem trgu prodal že 33 novih sedmic, večinoma dizelskih izvedenk, ki so tudi cenovno najugodnejše – zanje odštejemo od 116.700 evrov dalje. Za električno i7 pa moramo imeti na bančnem računu slabih 140 tisočakov.
Druga novost je prenovljen športni terenec X7. Na voljo so izvedenke z blagohibridno tehnologijo in štirikolesnim pogonom. Najprej je tu dizelski šestvaljnik z 259 kW največje moči, sledi mu bencinski šestvaljnik z 280 kW in bencinski osemvaljnik s 390 kW.
Prenova poleg nekaj kozmetičnih popravkov zunanjosti prinaša tudi osveženo notranjost. Najbolj očitna je predvsem vgradnja operacijskega sistema različice 8, ki prinaša lažjo uporabo in dodatne digitalne storitve, a obenem umika številna klasična stikala in vrtljive gumbe, s katerimi je bila nastavitev klimatske naprave bistveno intuitivnejša (in varnejša).
Dvodelna vrata prtljažnika z električnim pogonom ter prostoročnim odpiranjem in zapiranjem obeh kril so zdaj standardno na voljo v paketu komfortnega sistema dostopa. V prtljažni prostor lahko naložimo do 2120 litrov. Vstopni model X7 xDrive40d z dizelskim agregatom stane 107 tisočakov, najzmogljivejša izvedenka z bencinskim V8 motorjem X7 M60i xDrive pa 136.200 evrov.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji