Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Ne izstopa, a zna biti varčen

Fiat tipo z mehkim hibridom in samodejnim menjalnikom je predvsem osnovna izbira.
Fiat tipo še naprej ostaja tradicionalna kombilimuzina brez oblikovalskih ekstravagantnosti. Še kljuke in zunanja ogledala so ostali v črni plastiki, kar lahko prispeva tudi k nižjim stroškom vzdrževanja.

FOTO: Boštjan Okorn
Fiat tipo še naprej ostaja tradicionalna kombilimuzina brez oblikovalskih ekstravagantnosti. Še kljuke in zunanja ogledala so ostali v črni plastiki, kar lahko prispeva tudi k nižjim stroškom vzdrževanja. FOTO: Boštjan Okorn
26. 6. 2023 | 15:00
4:13

V nadaljevanju preberite:

 Fiat pred 35 leti predstavil model tipo, je z njim resno vstopil v nižji srednji razred in se dobrikal številnim družinskim očetom. Danes od te slave ni ostalo prav veliko, tipo velja za bolj ali manj osnovno izbiro, po svoje pa tudi ponazarja svet avtomobilov, ki žal počasi izginja z naših cest.

Novodobni tipo je ostal kompaktnih mer, v dolžino ga je za 4,37 metra, kombilimuzinska oblika (še vedno je naprodaj tudi kot karavan) pa ponuja zadovoljivo količino prostora za štiri potnike (petemu bo na zadnji klopi že bolj tesno in neudobno) in 400 litrov prtljage. Svojo tradicionalnost kaže tudi z opremo, ki je za sodobne čase precej osnovna, naj bo pri materialih, funkcionalnih dodatkih ali urejenosti armaturne plošče.

Že res, da se na njeni sredini bohoti skoraj kvadraten zaslon infozabavnega sistema, toda vse drugo je bolj ali manj analogno – kar s stališča uporabnosti nikakor ne pomeni, da je slabo. No, kakšen evro bi italijanska znamka pod lastništvom francoskega Stellantisa vendarle lahko vložila tudi v slovenski prevod izbirnikov, niso tako hudo zahtevni.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine