Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Modularni citroën kot hibrid

Citroën C5 aircross z novim pogonskim sklopom, ki potroši več, kot bi pričakovali.
Citroën C5 aircross ni zelo velik, a je eden bolj praktičnih križancev. Novi hibridni pogon prepriča manj kot nekoč prevladujoč dizelski motor. FOTO: Gašper Boncelj
Citroën C5 aircross ni zelo velik, a je eden bolj praktičnih križancev. Novi hibridni pogon prepriča manj kot nekoč prevladujoč dizelski motor. FOTO: Gašper Boncelj
28. 5. 2024 | 05:00
2:06

V prispevku preberite:

Citroënov model C5 aircross je na trgu že dolgo, pred dvema letoma so ga oblikovno temeljito prenovili, pred kratkim so spremenili pogonsko ponudbo, ki zdaj vključuje tudi samopolnilni bencinsko-električni hibrid.

Citroën tako kot druge znamke skupine Stellantis v ponudbo uvaja nov hibridni pogon. Gre za kombinacijo 1,2-litrskega trivaljnega turbo bencinskega motorja (moč 100 kW) in manjšega električnega motorja (moč 21 kW), ki je vgrajen v samodejni menjalnik z dvema sklopkama. Ta ima šest stopenj v nasprotju z njihovimi doslej znanimi samodejnimi menjalniki s pretvornikom navora, ki ima osem prestav. Prenos je speljan na sprednji kolesi. Z mesta do 100 km/h pospeši v desetih sekundah in lahko doseže hitrost 200 km/h. Kako pa je s porabo?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine