Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Avtomobilno

Legendarni dostavnik zdaj še na električni pogon

Ford E-transit kot povsem električni tovorni kombi. Kar 30 tisočakov je dražji od dizelskega.
Ford transit so v izvedbi na elektriko predstavili tudi pri nas. Zanimivo bo videti, koliko jih bodo prodali glede na visoko ceno. FOTO: Blaž Kondža
Ford transit so v izvedbi na elektriko predstavili tudi pri nas. Zanimivo bo videti, koliko jih bodo prodali glede na visoko ceno. FOTO: Blaž Kondža
15. 1. 2023 | 05:00
15. 1. 2023 | 11:55
2:14

Na slovenski trg je prispela električna različica Fordovega transita (E-transit). Pripravljena je v dveh izvedbah nosilnosti, v

Električni transit ima v dnu vozila baterijski sklop, ki naj bi po uradnem merjenju omogočil do 317 kilometrov dosega. Njegov elektromotor poganja zadnji kolesi, kupci pa bodo lahko izbirali med 135- in 198-kilovatno največjo močjo. Navor bo v obeh primerih enak – 430 Nm.

Sistem sync je v e-transitu še malo posodobljen. FOTO: Blaž Kondža
Sistem sync je v e-transitu še malo posodobljen. FOTO: Blaž Kondža

Dimenzije tovornega prostora ostajajo identične dizelskim transitom – v največjega lahko naložimo pet evropalet. E-transit 350, ki ga lahko vozimo z B-kategorijo, ima nosilnost 900 kg in lahko vleče 750 kg težak priklopnik; izvedenka 425 pa lahko prevaža do 1650 kg tovora.

Pri Fordu pravijo, da je novinec zanimiv za podjetja, ki z dostavniki na dan prevozijo do 160 kilometrov, imajo vnaprej znane poti, predvsem v urbanem okolju, ter možnost osemurnega polnjenja z izmeničnim tokom – toliko časa namreč traja, da izpraznjeno baterijo napolnimo na počasni polnilnici.

Polnilni priključek je spredaj pod masko. FOTO: Blaž Kondža
Polnilni priključek je spredaj pod masko. FOTO: Blaž Kondža
Vozniško okolje je že znano, seveda prilagojeno električnemu pogonu. Najvidnejša sprememba je (doplačljiv) infozabavni sistem nove generacije z več digitalizacije.

Trenutno lahko slovenski kupci e-transita kupijo furgonsko različico v izvedbi 350 (3,5 t največje dovoljene mase vozila) in 425 (4,25 t). Cene se začnejo pri 73.150 evrih z DDV, kar je dobrih 30 tisočakov več, kot stane podobna dizelska izvedenka.

V največjega e-transita gre pet evropalet. FOTO: Blaž Kondža
V največjega e-transita gre pet evropalet. FOTO: Blaž Kondža

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine