Neomejen dostop | že od 9,99€
Na slovenski trg je prispela električna različica Fordovega transita (E-transit). Pripravljena je v dveh izvedbah nosilnosti, v
Električni transit ima v dnu vozila baterijski sklop, ki naj bi po uradnem merjenju omogočil do 317 kilometrov dosega. Njegov elektromotor poganja zadnji kolesi, kupci pa bodo lahko izbirali med 135- in 198-kilovatno največjo močjo. Navor bo v obeh primerih enak – 430 Nm.
Dimenzije tovornega prostora ostajajo identične dizelskim transitom – v največjega lahko naložimo pet evropalet. E-transit 350, ki ga lahko vozimo z B-kategorijo, ima nosilnost 900 kg in lahko vleče 750 kg težak priklopnik; izvedenka 425 pa lahko prevaža do 1650 kg tovora.
Pri Fordu pravijo, da je novinec zanimiv za podjetja, ki z dostavniki na dan prevozijo do 160 kilometrov, imajo vnaprej znane poti, predvsem v urbanem okolju, ter možnost osemurnega polnjenja z izmeničnim tokom – toliko časa namreč traja, da izpraznjeno baterijo napolnimo na počasni polnilnici.
Trenutno lahko slovenski kupci e-transita kupijo furgonsko različico v izvedbi 350 (3,5 t največje dovoljene mase vozila) in 425 (4,25 t). Cene se začnejo pri 73.150 evrih z DDV, kar je dobrih 30 tisočakov več, kot stane podobna dizelska izvedenka.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji