
Neomejen dostop | že od 14,99€
Na slovenski trg je prispela električna različica Fordovega transita (E-transit). Pripravljena je v dveh izvedbah nosilnosti, v
Električni transit ima v dnu vozila baterijski sklop, ki naj bi po uradnem merjenju omogočil do 317 kilometrov dosega. Njegov elektromotor poganja zadnji kolesi, kupci pa bodo lahko izbirali med 135- in 198-kilovatno največjo močjo. Navor bo v obeh primerih enak – 430 Nm.
Dimenzije tovornega prostora ostajajo identične dizelskim transitom – v največjega lahko naložimo pet evropalet. E-transit 350, ki ga lahko vozimo z B-kategorijo, ima nosilnost 900 kg in lahko vleče 750 kg težak priklopnik; izvedenka 425 pa lahko prevaža do 1650 kg tovora.
Pri Fordu pravijo, da je novinec zanimiv za podjetja, ki z dostavniki na dan prevozijo do 160 kilometrov, imajo vnaprej znane poti, predvsem v urbanem okolju, ter možnost osemurnega polnjenja z izmeničnim tokom – toliko časa namreč traja, da izpraznjeno baterijo napolnimo na počasni polnilnici.
Trenutno lahko slovenski kupci e-transita kupijo furgonsko različico v izvedbi 350 (3,5 t največje dovoljene mase vozila) in 425 (4,25 t). Cene se začnejo pri 73.150 evrih z DDV, kar je dobrih 30 tisočakov več, kot stane podobna dizelska izvedenka.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji