
Neomejen dostop | že od 14,99€
V prispevku preberite:
Čeprav je pričujoči amarok v vseh pogledih luksuzen poltovornjak (pickup), ne smemo pozabiti na njegovo namembnost, se pravi, da lahko prevaža do pet potnikov in konkreten tovor – in tu je poudarek – na zelo, zelo težko dostopnih krajih. Zato ga je nespametno kupiti, če se nameravate z njim voziti po urejenih cestah in celo v mestu.
Seveda to ne pomeni, da tudi običajnim cestnoprometnim razmeram amarok ni kos. Še več, odkar so ga lani pripravili na novo (druga generacija) in se pri tem precej resno povezali s Fordom – več kot le platformo si deli z rangerjem –, je amarok precej bolj udoben in prijazen do voznika in potnikov, kot je bil predhodnik; kar se tega tiče, je zdaj med najbolj kultiviranimi poltovornjaki.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji