Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Ko je bil odpoklic škandal

Najbolj znani primeri: VW Dieselgate, Takatine blazine, Toyotina zatikajoča se pedala.
Predsednik Toyote Akio Tojoda se je nedavno opravičil zaradi nečednosti pri znamki Daihatsu, nekoč se je zagovarjal pred ameriškim kongresom zaradi zatikajočih se pedal. FOTO: Athit Perawongmetha/Reuters
Predsednik Toyote Akio Tojoda se je nedavno opravičil zaradi nečednosti pri znamki Daihatsu, nekoč se je zagovarjal pred ameriškim kongresom zaradi zatikajočih se pedal. FOTO: Athit Perawongmetha/Reuters
8. 4. 2024 | 05:00
3:07

V nadaljevanju preberite:

Verjetno je tako, da so bili nekateri odpoklici bolj izpostavljeni v javnosti kot drugi, a soditi o tem za nazaj je težko. Vsekakor je bilo v preteklosti kar nekaj zelo odmevnih primerov. Bržkone je še vedno najbolj v spominu Volkswagnov Dieselgate, malce manj Takatine zračne blazine, bila so tudi Toyotina zatikajoča se pedala pa še kaj.

Volkswagnova afera je izbruhnila leta 2015, ko je podjetje priznalo, da so imeli v elektroniki dizelskih motorjev goljufivo programsko opremo, s katero so pretentali emisijske teste. Enajst milijonov avtomobilov so tako ali drugače popravljali po svetu, vse skupaj jih je do danes stalo okrog 35 milijard evrov, bila je množica odškodninskih tožb, tudi slovenska, vložena v Nemčiji, o kateri še vedno ni odločitve. Afera je prinesla postopen zaton dizelskega pogona v Evropi, Volkswagen je med prvimi stavil na električno prihodnost, ki pa se za zdaj kaže bolj težavna, kot so sprva mislili.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine