Neomejen dostop | že od 9,99€
Novi suzuki swift je v eni od izvedb lahko tudi malce težji od ene tone, v glavnem pa se njegova masa giblje okoli 950 kg. To se v teh časih sliši ugodno, tako kot tudi podatki o njegovi porabi.
Suzuki swift ima veliko zgodovine, če pogledamo nekaj zadnjih generacij, pa kljub zunanjim spremembam ohranja prepoznavnost. Tako je tudi z letnikom 2024, ki ima, recimo, drugačne luči ter na drugem paru vrat običajni kljuki namesto prejšnjih vdolbenih. Ko jih zapirate, tudi pri tem zaradi zvoka začutite, da je to lahek avto.
V dolžino meri 386 cm (+1,5 cm), medosna razdalja je z 245 cm ostala nespremenjena, od predhodnika ne odstopa ne po širini ne po višini.
V notranjosti je glede na mere zelo solidno prostoren, tako je tudi s prtljažnikom, ki sprejme 265 litrov, a ima nerodno globok rob.
Voznikovo okolje je posodobljeno, zdaj so tu devetpalčni zaslon na dotik in pod njim stikala klimatske naprave, malce je oboje obrnjeno proti vozniku. Dobro je, da niso podlegli digitalizaciji. Posebej atraktivno okolje to le ni, veliko je različne plastike, ki morda na prvi pogled deluje pestro, a je večinoma precej trda. Ampak to, da ima klasično ročno zavoro, me niti malo ne moti.
Pri pogonu je dosedanji štirivaljni motor zamenjal bencinski trivaljnik (moč 62 kW), lahko ima petstopenjski ročni menjalnik, ki je na prvi vtis dokaj natančen, lahko tudi samodejnega brezstopenjskega. Pogon je na sprednji kolesi, a Suzuki tudi v novincu ponuja možnost prilagodljivega štirikolesnega pogona. Verjetno je eden redkih, če ne edini proizvajalec, ki ponuja tako majhen dostopen avtomobil z izvedbo za slabe, strme podlage.
Suzukiji so bili že doslej varčni avtomobili, tako vsaj približno lahko verjamemo tovarni, ki pravi, da je novi pogon v tem pogledu še izboljšan, odvisno od izvedbe navajajo povprečno porabo od 4,0 do 4,9 litra/100 km.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji