Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Kako se razvije prijateljstvo

Test: Citroën ami blue je električni lahki štirikolesnik, ki pa žal ne spominja na nekdanjega amija
Spredaj in zadaj simetrični ami je takšen zaradi racionalne proizvodnje. FOTO: Andrej Krbavčič
Spredaj in zadaj simetrični ami je takšen zaradi racionalne proizvodnje. FOTO: Andrej Krbavčič
20. 5. 2024 | 05:00
4:08

V prispevku preberite:

Električni ami bi prej mogel biti spaček: je siv, ima enaki letalski okni, genialno špartansko karoserijo, obilo prostora, toda nima spačkovega ali amijevega udobja.

Razsežna voznikova vrata odklepamo s ključem in jih odpiramo nazaj, obratno kot sopotnikova. Tako tovarna potrebuje le en kalup za vrata, le enega za stranici ter enega za spodnji del prednje in zadnje plati. Za široko odpirajočimi se vrati je naravnost ogromno prostora za dva ter še za 63 litrov prtljage pred sopotnikovimi nogami. Pri različici blue loči kovček od voznika mrežica. Trdi plastični sedež ima samo na sredini majhno, tanko blazinico. Le voznikov sedež je mogoče vzdolžno nastavljati. Predlagamo nekaj dodatkov, ki jih ni v tovarniški ponudbi opreme: udobnejšo blazinico za sedež, kapo s senčnikom zaradi panoramske strehe, pršilo za krpanje pnevmatik ter rokavice za zimo.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine