Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Francoski karavan na bencin in elektriko

Peugeot 308 SW je v izvedbi priključnega hibrida najdražja od možnosti.
Peugeot 308 je lahko tudi eleganten karavan zmernih mer. FOTO: Gašper Boncelj
Peugeot 308 je lahko tudi eleganten karavan zmernih mer. FOTO: Gašper Boncelj
12. 6. 2022 | 03:00
6:04

V prispevku preberite:

Karavani niso ravno avtomobili tega trenutka. To sicer ni moje mnenje, toda v industriji niso v ospredju, raje pripravijo kakšnega manj in namesto tega kakega športnega terenca več. A ponekod, zlasti v spodnjem srednjem razredu, jih je še kar nekaj. Takšen je tudi novi peugeot 308 SW, zaradi njegove praktičnosti pa je dobro, da ne zamuja prav veliko za petvratno kombilimuzino.

Peugeot 308 je tudi kot karavan elegantno oblikovan avtomobil. Spredaj deluje malce agresivno, všeč mi je nova značka leva, najbolje pa deluje s strani, res ima lepo silhueto, medtem ko se zadaj vsaj meni zdi oblikovnih poudarkov kar preveč, kakšnega bi lahko izpustili.

Dolžina 4,63 metra je ravno tista, ko avtomobil ni majhen, pa še ne (pre)velik. Sedi se spredaj dobro, a skoraj malce športno, ni kakega foteljskega občutka, se pa vse skupaj izdatno nastavlja. Materiali so dobri in kvalitetno izvedeni, dobro delujejo tudi vstavki iz blaga.

Kako pa se obnese najnovejša izvedba večopravilnega sistema na armaturni plošči? Kako je s prostornostjo in kako z lego na cesti? Kako deluje in kdaj varčuje pogonski sklop priključnega hibrida?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine