Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Avtomobilno

Fabia iz Monte Carla

Škodina pratkična kombilimuzina v malce bolj nastopaški opravi.
Fabia monte carlo je lepše opremljena umirjena kombilimuzina. FOTO: Gašper Boncelj
Fabia monte carlo je lepše opremljena umirjena kombilimuzina. FOTO: Gašper Boncelj
15. 11. 2022 | 15:00
2:38

Škoda fabia je avtomobil klasične karoserijske zasnove, ki bije tekmo z navalom športnih terencev. Ena od izvedb je tudi monte carlo, ki po imenu malce spominja na šport, a je to z nekaterimi opremskimi poudarki predvsem vsakdanje  uporaben manjši avtomobil.

Monte carlo v primeru te fabii ne pomeni kakega razgrajaške vroče kombilimuzine, pač pa predvsem nekaj dodatnih zunanjih in notranjih poudarkov. Pa naj gre za nekatere podrobnosti na karoseriji ali bolj dodelano notranjost z rdečimi barvnimi detajli. Še najbolj ostaneta v spominu športna sedeža, ki prinašata dober oprijem, pa nista neudobna.

Za volanom je nekaj opremskih poudarkov. FOTO: Gašper Boncelj
Za volanom je nekaj opremskih poudarkov. FOTO: Gašper Boncelj

Sicer pa je fabia avtomobil, v katerem je izkoristek notranjega prostora glede na zunanje mere (418 cm) res dober, to velja tako za drugo klop kot za prtljažnik. Če bi imela nova izdaja tako kot prej še karavansko izvedbo, bi lahko bil to že skoraj družinski avtomobil.

Tudi za volanom pravih pripomb ni, digitalizacija ni tako radikalna kot v kakem od koncernskih sorodnikov. Prikazi so dobri, uporaba različnih funkcij pa intuitivna.

Napis opremskega paketa FOTO: Gašper Boncelj
Napis opremskega paketa FOTO: Gašper Boncelj
Kot smo ugotavljali že na testu enega fabie z enim drugih opremskih paketov, se  fabia pelje čvrsto in udobno hkrati, tu ni kaj prigovarjati. Pogonski sklop ni nekaj zelo novega, a se je tokrat zdelo, kot da mu gre bolje kot običajno: litrski bencinski trivaljnik s prisilnim polnjenjem in močjo 81 kW  je v kombinacijo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom deloval dobro.

Z ustrezno odzivnostjo, pa ob vožnji, ki ni v slogu relija v Monte Carlu, tudi varčno. Res je bil poletni čas, a vseeno: poraba okoli 5 litrov na 100 kilometrov je bila ugodna, doseg pa ob 50-litrski posodi goriva nekaj, o čemer lahko v električnih avtomobilih še vedno le sanjamo.

417 cm dolžine in skladne zunanje linije. FOTO: Gašper Boncelj
417 cm dolžine in skladne zunanje linije. FOTO: Gašper Boncelj



Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine