Neomejen dostop | že od 9,99€
Škoda fabia je avtomobil klasične karoserijske zasnove, ki bije tekmo z navalom športnih terencev. Ena od izvedb je tudi monte carlo, ki po imenu malce spominja na šport, a je to z nekaterimi opremskimi poudarki predvsem vsakdanje uporaben manjši avtomobil.
Monte carlo v primeru te fabii ne pomeni kakega razgrajaške vroče kombilimuzine, pač pa predvsem nekaj dodatnih zunanjih in notranjih poudarkov. Pa naj gre za nekatere podrobnosti na karoseriji ali bolj dodelano notranjost z rdečimi barvnimi detajli. Še najbolj ostaneta v spominu športna sedeža, ki prinašata dober oprijem, pa nista neudobna.
Sicer pa je fabia avtomobil, v katerem je izkoristek notranjega prostora glede na zunanje mere (418 cm) res dober, to velja tako za drugo klop kot za prtljažnik. Če bi imela nova izdaja tako kot prej še karavansko izvedbo, bi lahko bil to že skoraj družinski avtomobil.
Škoda fabia monte carlo
Zastopnik: Porsche Slovenija, Ljubljana
Cena: 21.151 evrov (testni model)
Izpust CO2: 105/117 g/km
Euro NCAP: ***** (2021)
Tudi za volanom pravih pripomb ni, digitalizacija ni tako radikalna kot v kakem od koncernskih sorodnikov. Prikazi so dobri, uporaba različnih funkcij pa intuitivna.
Z ustrezno odzivnostjo, pa ob vožnji, ki ni v slogu relija v Monte Carlu, tudi varčno. Res je bil poletni čas, a vseeno: poraba okoli 5 litrov na 100 kilometrov je bila ugodna, doseg pa ob 50-litrski posodi goriva nekaj, o čemer lahko v električnih avtomobilih še vedno le sanjamo.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji