
Neomejen dostop | že od 14,99€
Po EV9 in EV6 pošilja Kia na slovenski trg še naslednji povsem električnemu pogonu posvečeni model, EV3. V tem delu trga je nedvomno zanimiv izdelek.
EV3 je dolg 430 centimetrov, po zunanji pojavi spominja na oblikovni slog obeh v uvodu omenjenih večjih modelov. Videti je atraktiven, morda to še bolj velja za notranjost, ki je prostorna, svetla, sodobna. Je tudi digitalna, a le ne pretirano.
Kijin tretji povsem električni model ima sprednji pogon, motor ima moč 150 kW in takojšnji navor 283 Nm. Lahko ima baterijo z zmogljivostjo 58 ali kar 81 kWh, v ceni se bistveno razlikujeta. Za Kio ju izdeluje prav tako korejsko podjetje SK Innovation, gre za litij-ionsko baterijo NMC, v kateri sta na katodi litij-kobaltovem oksidu dodana mangan in nikelj.
Medtem ko imata dražja EV6 in EV9 800-voltno električno napetost, je EV3 pripravljen na 400-voltni arhitekturi. Največja moč polnjenja z enosmernim tokom je tako manjša, pri manjši bateriji 103, pri večji 128 kW. Z izmeničnim tokom je v obeh primerih največja moč polnjenja najprej 11 kW. Kasneje, ni še znano, kdaj, naj bi jo dvignili na 22 kW. V prihodnje bosta na voljo tudi izvedenka s štirikolesnim pogonom in močnejša izvedba GT line.
Redna cena za kio EV3 z manjšo baterijo je 34 tisočakov, seveda pred subvencijo. Različica z večjo baterijo velja precej več, 46 tisočakov. Vozila za slovenski trg so že na zalogi, predvsem z manjšo baterijo. Letos nameravajo prodati dvesto avtomobilov, zlasti tistih z manjšo baterijo (80 odstotkov), težko rečejo, ali bo več kupcev med podjetji ali med fizičnimi osebami.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji