Neomejen dostop | že od 9,99€
Po EV9 in EV6 pošilja Kia na slovenski trg še naslednji povsem električnemu pogonu posvečeni model, EV3. V tem delu trga je nedvomno zanimiv izdelek.
EV3 je dolg 430 centimetrov, po zunanji pojavi spominja na oblikovni slog obeh v uvodu omenjenih večjih modelov. Videti je atraktiven, morda to še bolj velja za notranjost, ki je prostorna, svetla, sodobna. Je tudi digitalna, a le ne pretirano.
Kijin tretji povsem električni model ima sprednji pogon, motor ima moč 150 kW in takojšnji navor 283 Nm. Lahko ima baterijo z zmogljivostjo 58 ali kar 81 kWh, v ceni se bistveno razlikujeta. Za Kio ju izdeluje prav tako korejsko podjetje SK Innovation, gre za litij-ionsko baterijo NMC, v kateri sta na katodi litij-kobaltovem oksidu dodana mangan in nikelj.
Medtem ko imata dražja EV6 in EV9 800-voltno električno napetost, je EV3 pripravljen na 400-voltni arhitekturi. Največja moč polnjenja z enosmernim tokom je tako manjša, pri manjši bateriji 103, pri večji 128 kW. Z izmeničnim tokom je v obeh primerih največja moč polnjenja najprej 11 kW. Kasneje, ni še znano, kdaj, naj bi jo dvignili na 22 kW. V prihodnje bosta na voljo tudi izvedenka s štirikolesnim pogonom in močnejša izvedba GT line.
Redna cena za kio EV3 z manjšo baterijo je 34 tisočakov, seveda pred subvencijo. Različica z večjo baterijo velja precej več, 46 tisočakov. Vozila za slovenski trg so že na zalogi, predvsem z manjšo baterijo. Letos nameravajo prodati dvesto avtomobilov, zlasti tistih z manjšo baterijo (80 odstotkov), težko rečejo, ali bo več kupcev med podjetji ali med fizičnimi osebami.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji