Neomejen dostop | že od 9,99€
Od nekdaj so Skandinavci znani po veliki zavzetosti za prometno varnost, navsezadnje je tudi tritočkovni varnostni pas njihov izum. Zato bržkone ni naključje, da eni najbolj varnih avtomobilskih transportnih boksov za pse prihajajo prav iz Švedske, iz podjetja Mimsafe.
Transportne kletke za pse pri Mimsafu testirajo po varnostnih standardih SPCT (safe pet crate test – varnostni preizkus kletk za živali) na švedskem inštitutu RISE. Med drugim se njihovi boksi ponašajo z zmečkljivo cono, ki ob trku zaščiti tako potnike kot psa. Enega njihovih najbolj univerzalnih transportnih boksov, variocage original single v velikosti L, smo imeli na kratkem preizkusu tudi v našem uredništvu.
Kletko variocage so v celoti izdelali iz kovine, zato je v primerjavi s kovinsko-plastičnimi boksi težja, a še vedno jo lahko en sam prenaša in namesti v avtomobilski prtljažnik. Boksu so priloženi štirje pasovi za pritrditev na sidrišča v prtljažnem prostoru. Pasovi bi bili po našem mnenju lahko malenkost daljši, tako da bi boks namestili na eno stran prtljažnega prostora, drugo pa bi imeli prosto za prtljago. Vsekakor priporočamo še nakup zložljive zaščite za odbijač, ki jo najdemo v ponudbi znamke, saj pasji kremplji kaj hitro pustijo praske na laku.
V boks pred prevozom psa položimo odejo – podloge, izdelane na mero, ima v ponudbi tudi Mimsafe. Naša nemška ovčarka Ronja se nad udobjem v boksu ni nič pritoževala, zato sklepamo, da je velikost L pravšnja za podobno velike pse. Kletka je zelo zračna, kar je dobrodošlo v poletnih mesecih. Pomembna prednost variocagea je nastavljivost globine kletke, pri velikosti L je ta v razponu od 760 do 1030 milimetrov. Globino enostavno nastavimo s štirimi vijaki, ki jih lahko odvijemo in zavijemo brez orodja. Tako kletko prilagodimo velikosti prtljažnika oziroma psa. Katera kletka je pravšnja za naš avtomobil, lahko hitro preverimo v bazi vozil na spletni strani podjetja Mimsafe oziroma slovenskega uvoznika.
Mere: 760–1030 x 555 x 650 mm
Zastopnik: Makapo
Cena: 515 evrov
Vrata kletke so opremljena s ključavnico, odpiranje pa je zaradi vgrajenega hidravličnega blažilnika varnejše, saj ni skrbi, da bi se nepričakovano zaprla ali pa se preveč odprla in poškodovala lak na vozilu. Na vratih najdemo tudi praktičen predal za shranjevanje povodca ali katere druge pasje potrebščine. In še eno posebnost imajo Mimsafovi transportni boksi – zasilni izhod na zadnji strani, ki ga odpremo tako, da odvijemo dva vijaka, brez uporabe orodja seveda. Ta lahko pride prav, če se nam recimo izprazni akumulator in ne moremo odpreti prtljažnih vrat.
Dobrih 500 evrov je za transportni boks veliko denarja. A če pomislimo, da nas bo naš kosmati prijatelj spremljal najmanj deset let, najbrž še več, in da je boks izdelan kot tank in ga bomo zelo verjetno potrebovali tudi za naslednjega psa, moramo na znesek gledati kot na investicijo. Če dodamo še dejstvo, da kletka med vožnjo zaradi vgrajenih gumijastih vložkov na kritičnih stikih prav nič ne šklepeta in škripa, čemur smo pogosto priča pri cenejših kletkah, je to samo točka več za Švede.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji