Neomejen dostop | že od 9,99€
V prispevku preberite:
Kar je pri Volkswagnu golf, je zadnja tri desetletja pri Oplu astra; kompaktna, vsestransko uporabna petvratna kombilimuzina, ki se v šesti generaciji upira prevladujočim križancem in športnim terencem. Tokrat sem preizkusil astro s priključnohibridnim pogonskim sklopom.
Čeprav je Oplova samostojnost v okrilju koncerna PSA (Stellantis) delno okrnjena, kar se pozna tudi pri skupnem pogonskem sklopu in opremljenosti potniškega prostora zadnje generacije astre, kjer si marsikaj deli s kakšnim peugeotom in citroënom, ostaja presenetljivo prepoznaven in všečen Oplov dizajn. Posrečeno nadaljujejo agilne linije, ki so jih najprej vpeljali pri novi mokki, podedovala jih je tudi nova corsa. Pomemben oblikovni element so luči, ki so spredaj in zadaj razpotegnjene in nizke. Ob tem naj takoj pohvalim zelo dobre matrične samoprilagodljive glavne žaromete, s katerimi je bilo opremljeno testno vozilo, ki je bilo sicer na vrhu ponudbe.
Kako pa je s pogonom, kako astra deluje v vožnji samo na elektriko? Kakšne so vozne lastnosti? Kako je s porabo?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji