Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Dobra rešitev, če lahko polnite doma

Opel astra kot priključni hibrid ponuja odlično vozno izkušnjo in vrsto svežih rešitev, ki pa žal niso poceni.
Najvišji paket opreme GS serijsko prinaša dvobarvno karoserijo. FOTO: Gregor Pucelj
Najvišji paket opreme GS serijsko prinaša dvobarvno karoserijo. FOTO: Gregor Pucelj
4. 4. 2023 | 15:00
4. 5. 2023 | 14:02
5:17

V prispevku preberite:

Kar je pri Volkswagnu golf, je zadnja tri desetletja pri Oplu astra; kompaktna, vsestransko uporabna petvratna kombilimuzina, ki se v šesti generaciji upira prevladujočim križancem in športnim terencem. Tokrat sem preizkusil astro s priključnohibridnim ­pogonskim sklopom.

Čeprav je Oplova samostojnost v okrilju koncerna PSA (Stellantis) delno okrnjena, kar se pozna tudi pri skupnem pogonskem sklopu in opremljenosti potniškega prostora zadnje generacije astre, kjer si marsikaj deli s kakšnim peugeotom in citroënom, ostaja presenetljivo prepoznaven in všečen Oplov dizajn. Posrečeno nadaljujejo agilne linije, ki so jih najprej vpeljali pri novi mokki, podedovala jih je tudi nova corsa. Pomemben oblikovni element so luči, ki so spredaj in zadaj razpotegnjene in nizke. Ob tem naj takoj pohvalim zelo dobre matrične samoprilagodljive glavne žaromete, s katerimi je bilo opremljeno testno vozilo, ki je bilo sicer na vrhu ponudbe.

Kako pa je s pogonom, kako astra deluje v vožnji samo na elektriko? Kakšne so vozne lastnosti? Kako je s porabo?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine