Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Baterije so drage, menjav je malo

Baterije imajo razmeroma dolgo garancijo, a morebitna kasnejša menjava ni mačji kašelj - Cene so lahko hudo visoke.
Baterije so v avtomobilih bistveni in najdražji del. Lahko dolgo dobro delujejo, a če jih je treba po izteku garancije menjati, je to orjaški strošek. FOTO: Shutterstock
Baterije so v avtomobilih bistveni in najdražji del. Lahko dolgo dobro delujejo, a če jih je treba po izteku garancije menjati, je to orjaški strošek. FOTO: Shutterstock
17. 9. 2023 | 05:00
10:32

V prispevku preberite:

 

Baterija je bistvo električnega avtomobila. Z njenim razvojem se ukvarja »cel svet«, da bi povečali doseg in da bi bila cenejša. A za zdaj je to zelo drag del, po nekaterih ocenah predstavlja od 40 do 60 odstotkov stroškov vozila. Proizvajalci zanjo dajejo jamstvo, večinoma sedem do osem let ali 150 do 160 tisoč kilometrov, ko zmogljivost ne sme pasti pod 70 odstotkov. Kaj pa potem? Ti avtomobili ne bodo vozili le toliko, morda se nato znajdejo na trgu rabljenih vozil ... Poizvedeli smo, koliko stane nov baterijski sklop, kako je z menjavo posameznih modulov. Odgovori so različni, bolj ali manj konkretni. Različna so tudi mnenja, če pomaga menjava le posameznih sklopov.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine