Neomejen dostop | že od 9,99€
Škoda superb je zmagovalec tokratnega izbora za slovenski avto leta. Zmagal je pred dacio dusterjem in peugeotom 3008, na slovenskem vrhu je nasledil renaulta australa. Finalni izbor je potekal v Parku vojaške zgodovine v Pivki.
Superb je zmagal z dokajšnjo prednostjo (skupno je zbral 50 točk), najbližje je bila dacia duster (40), model te znamke je bil sploh prvič v finalu. Tretjeuvrščeni peugeot 3008 (26) ni ponovil zmage iz leta 2017, manj točk sta v finalu zbrala citroën C3 (24) in renault symbioz (20).
Škoda superb bi slavil, četudi bi šteli zgolj glasovi bralcev, gledalcev in poslušalcev, kasneje pa so njen primat potrdili tudi predstavniki devetih slovenskih medijev (Atmosferci, Avtomobilnost-Val 202, Avto magazin, Motorevija AMZS, Delo in Slovenske novice, Dnevnik in Nedeljski dnevnik, Večer-Avtomanija, Avto magazin, spletni portal Planet Siol.net). Superb je namreč prepričljivo dobil največ novinarskih glasov, med drugim smo ga na prvo mesto uvrstili tudi v uredništvu Dela in Slovenskih novic.
Za superba je to prva zmaga v izboru za slovenski avto leta, za Škodo pa že četrta, potem ko sta v preteklosti slovenski avto leta postala fabia (leta 2015) in dvakrat octavia (2014 in 2021). Suberb je sicer na vrhu nasledil lanskega zmagovalca renaulta australa.
V Sloveniji je bilo lani prodanih več kot 50 tisoč novih avtomobilov, največ športnih terencev in karoserijskih križancev, ki so bili v veliki večini tudi zastopani med tokratnimi finalisti. Novinarji smo v finalnem izboru vseeno dali prednost avtomobilu klasične karoserijske zasnove, predvsem je superb zanimiv kot nadvse prostorni karavan, a obstaja tudi kot limuzina. Kot je ob sprejemu priznanja dejala Nina Lednik, zadolžena za marketing znamke Škoda pri podjetju Porsche Slovenija, jih je zmaga presenetila, a jo doživljajo kot nagrado za dobro delo v lanskem letu, ko so bili posebej uspešni v prodaji fizičnim osebam.
Če se malce ozremo na slovensko avtomobilsko prizorišče, lahko rečemo, da se še naprej pri nas kupi največ bencinsko gnanih avtomobilov, večina finalistov seveda ponuja tudi ta pogon. Enako velja za superba, ki pa vendarle najbolj izstopa z varčnim dizelskim motorjem, več kupcev pa želi osvojiti tudi z izvedbo izboljšanega priključnega bencinsko-električnega hibrida.
V lanskem letu je bila v Sloveniji občutno manjša prodaja popolnoma električnih avtomobilov; takšno pogonsko možnost imata sicer tudi dva finalista. Do zmage popolnoma električnega modela bomo očitno še nekaj časa čakali.
Posebnost letošnjega izbora je, da so bili v finalu zgolj avtomobili evropskih proizvajalcev, čeprav se že nekaj časa pogovarjamo o kitajskih avtomobilih, ki jih pri nas v večjem številu še ni.
Sodelujoči mediji smo prek spletnega in dopisnega glasovanja zbrali skoraj 33 tisoč glasov, kar je za šest tisoč glasov več kot lani, kar kaže, da zanimanje javnosti za avtomobilsko dogajanje ne pojenja.
Med glasujočimi smo izžrebali tudi nagrajence: Božidar Benko iz Ljutomera prejme družinski poletni vikend paket na Kopah; Lojze Šinko iz Ljubljane prejeme paket celoletnih pnevmatik Goodyear; Tatjana Tanko iz Ribnice pa Petrolovo kartico z dobroimetjem v višini 1500 evrov.
2016: Opel astra
2017: Peugeot 3008
2018: Volkswagen polo
2019: Ford focus
2020: Renault clio
2021: Škoda octavia
2022. Toyota yaris cross
2023: Peugeot 308
2024: Renault austral
2025: Škoda superb
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji