Neomejen dostop | že od 9,99€
Hyundai je pred časom požel kar veliko odobravanja z električnim modelom ioniq 5, ki velja za enega bolj prepoznavno oblikovanih avtomobilov sploh. Zdaj je na vrsti ioniq 6, ki pa ni le nekakšna izpeljanka ali nadaljevanje, saj predvsem na zunaj deluje zelo drugače, namesto ostrih robov so tu linije gladke, zaobljene. Tudi zaradi tega se ponaša z vsaj uradno zelo dobrimi podatki o porabi. Drugo vprašanje je, koliko kupcev lahko ta nedvomno zanimivi avtomobil prepriča v Sloveniji.
Ioniqa 6 so pripravljali kar dolgo, napovedali pa že leta 2020 s študijo prophecy. Dolg je konkretnih 485 centimetrov (za 21 centimetrov daljši od ioniqa 5), a ne ravno visok. Medosna razdalja je 296 centimetrov, pravijo, da ima res ugoden količnik upora 0,21. Zadnji del s spojlerjem in pasom luči pod njim skoraj malce spominja na kakega starejšega porscheja 911. Na cesti bo kar prepoznaven.
Ioniqu 6 bi lahko rekli električni štirivratni kupe, v nasprotju z ioniqom 5 v živo ne deluje tako velik, kot v resnici je. Vrata imajo tako kot pri ioniqu 5 elegantne pogrezljive kljuke. V notranjosti je avtomobil prostoren, kar velja predvsem za noge, nekaj manj za glave, zlasti zadaj. Posebno sprednja sedeža sta zelo dobra, po prvih vtisih udobna, a vendarle z dovolj stranskega oprijema. Prtljažnik je s 405 litri manjši kot v ioniqu 6, kupejevska oblika pač nekaj vzame, tudi dostop v prtljažni prostor je manj priročen. Spredaj je še manjši prtljažnik, tako imenovani frunk, za polnilna kabla.
Za volanom je podobnosti z ioniqom 5 več, tu sta dva zaslona, ki delujeta enovito in elegantno, ob volanskem drogu je kar zajetna ročica, s katero pretikamo po programih vožnje. Malce drugače je vse skupaj urejeno na sredini, kjer ima ioniq 6 sredinski most namesto pomične konzole. Za doplačilo ima lahko dva zaslona še v kotih vrat, na njiju je slika iz kamer, ki sta na vratih namesto vzvratnih ogledal. To smo nekoč že videli pri prvem audiju e-tronu, pa nas ni najbolj prepričalo.
Cena? Kot noben električni izdelek tudi ta hyundai ni poceni, cena se pred subvencijo začne pri 45 tisočakih in gre tja do 60 tisoč evrov. Vseeno naj bi jih do konca leta pri nas prodali 30.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji