Medtem bo še približno 15 mesecev delovišče tudi 3,5-kilometrski odsek med Dolenjo Trebušo in Stopnikom na Keltiki. Na tem odseku bodo gradbeniki razširili cestišče, sanirali prepuste, uredili cestno razsvetljavo ter postavili za približno kilometer zidov. Dela so vredna 7,5 milijona evrov, izvajajo pa jih Kolektor CPG kot vodilni partner in SGP Zidgrad in Ginex International kot partnerja. Za rekonstrukcijo zadnjih 500 metrov odseka direkcija trenutno še pridobiva zemljišča in nepremičnine.
Polovične zapore so zaradi obsežnih del nekaj običajnega že več let. Foto: Blaž Močnik
Za dvokilometrski odsek pred Dolenjo Trebušo, kjer bo trasa drugačna od obstoječe, del ceste pa bo potekal skozi predor, je direkcija pripravila idejni projekt. Ko bo končno del državnega prostorskega načrta, sledi še izdelava projektne dokumentacije za pridobitev gradbenega dovoljenja, pridobitev zemljišč za gradnjo in razpis za izvajalca. »Vse naštete aktivnosti, ki jih je mogoče izvesti šele po sprejetem prostorskem načrtu, po naših izkušnjah trajajo dve do tri leta, če ni pritožb v kateremkoli od naštetih postopkov. Glede na navedeno bi bil začetek gradnje morda v letu 2022,« predvidevajo na direkciji za infrastrukturo.
Projekt v Dominovem robu ne bo stekel pred letom 2022. Foto: Blaž Močnik
Potem ko je v zaključni fazi rekonstrukcija ceste Kanal–Rodež na goriški magistrali, je predvidena še preplastitev v dolžini enega kilometra pri hidroelektrarni med Plavami in Solkanom. Za obvoznico Kanal je v zaključni fazi parcelacija, za obvoznici Most na Soči in Volče pa je izdelana pobuda za DPN.
Polovična zapora zaradi geomehanskih raziskav bo promet ovirala še ta teden. Foto: Blaž Močnik
Polovična zapora bo vrhunec turistične sezone motila na cesti med Kobaridom in Bovcem do petka, saj je direkcija naročila geomehanske raziskave za projektno dokumentacijo gradnje drugega viadukta v Kobariškem klancu. Rok za izdelavo projekta bo potekel konec leta. Gradnja objekta pride na vrsto prihodnje leto.
Komentarji