Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ljubljana in okolica

Plusi in minusi ponovne uvedbe tramvaja

Umeščanje cestne železnice v prostor je dolgotrajno, investicija pa visoka. Uvedba hitrih avtobusnih linij pa je hitrejša in cenejša.
V francoskem Strasbourgu se prebivalci (in tudi obiskovalci) v sistemu javnega potniškega prometa prevažajo s sodobnimi tramvaji. FOTO: Jure Eržen/Delo
V francoskem Strasbourgu se prebivalci (in tudi obiskovalci) v sistemu javnega potniškega prometa prevažajo s sodobnimi tramvaji. FOTO: Jure Eržen/Delo
23. 8. 2024 | 06:00
12:42

V nadaljevanju preberite:

Ljubljana se v zadnjih nekaj letih vse bolj duši v pločevini. Po zadnjih podatkih se v prestolnico vsak dan pripelje okoli 200.000 vozil, kar jo po obremenjenosti z delovnimi migracijami uvršča v sam vrh med slovenskimi občinami. Ena izmed rešitev za prometno gnečo v mestu je zagotovo uporaba javnega potniškega prometa. Ponovna uvedba tramvaja bi po oceni Marka Peterlina, direktorja Inštituta za politike prostora (IPoP), lahko rešila številne težave v javnem prometu. A se bolj nagiba k ideji o uvedbi hitrih avtobusnih linij po zgledu dobrih praks iz tujine.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine