Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ljubljana in okolica

Plusi in minusi ponovne uvedbe tramvaja

Umeščanje cestne železnice v prostor je dolgotrajno, investicija pa visoka. Uvedba hitrih avtobusnih linij pa je hitrejša in cenejša.
V francoskem Strasbourgu se prebivalci (in tudi obiskovalci) v sistemu javnega potniškega prometa prevažajo s sodobnimi tramvaji. FOTO: Jure Eržen/Delo
V francoskem Strasbourgu se prebivalci (in tudi obiskovalci) v sistemu javnega potniškega prometa prevažajo s sodobnimi tramvaji. FOTO: Jure Eržen/Delo
23. 8. 2024 | 06:00
12:42

V nadaljevanju preberite:

Ljubljana se v zadnjih nekaj letih vse bolj duši v pločevini. Po zadnjih podatkih se v prestolnico vsak dan pripelje okoli 200.000 vozil, kar jo po obremenjenosti z delovnimi migracijami uvršča v sam vrh med slovenskimi občinami. Ena izmed rešitev za prometno gnečo v mestu je zagotovo uporaba javnega potniškega prometa. Ponovna uvedba tramvaja bi po oceni Marka Peterlina, direktorja Inštituta za politike prostora (IPoP), lahko rešila številne težave v javnem prometu. A se bolj nagiba k ideji o uvedbi hitrih avtobusnih linij po zgledu dobrih praks iz tujine.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine