Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Ljubljana in okolica

Naval kupcev zrušil Ikeino spletno stran

Dva dni pred otvoritvijo težave na spletni strani švedske multinacionalke.
Za obisk Ikeine trgovine v Ljubljani je treba oddati rezervacijo termina, vendar spletna stran zaradi tehničnih težav ne deluje. Foto: Blaž Samec
Za obisk Ikeine trgovine v Ljubljani je treba oddati rezervacijo termina, vendar spletna stran zaradi tehničnih težav ne deluje. Foto: Blaž Samec
23. 2. 2021 | 12:05
23. 2. 2021 | 13:11
2:10
Današnji začetek zbiranja predhodnih rezervacij kupcev, ki bi želeli obiskati Ikeino trgovino v ljubljanskem BTC, je povzročil kar nekaj negodovanja. Kljub obljubi, da se bodo na spletni strani Ikee posamezniki lahko že danes ob 9. uri zjutraj registrirali in izbrali predviden časovni termin za obisk ljubljanske trgovine, se stran švedskega pohištvenega giganta ne odziva.

image_alt
Tudi nakupovanje v Ikei ne bo več takšno, kot je bilo


Po naših informacijah je nekaj kupcev lahko opravilo rezervacijo, po dobri uri pa se je spletna stran zrušila. Na vprašanje, kaj se dogaja in zakaj ni moč rezervirati časovnega termina, je vodstvo družbe Ikea Slovenija (skopo) odgovorilo: »Naš spletni sistem za registracijo obiska ljubljanske trgovine, ki smo ga zagnali danes zjutraj, se zaradi izjemnega zanimanja potencialnih kupcev sooča s tehničnimi težavami. Za nastale nevšečnosti se opravičujemo. Naši strokovnjaki si prizadevajo za obnovitev sistema v najkrajšem možnem času.«

Povprečni čas nakupa  v Ikei naj bi trajal dve uri, v trgovini pa bo naenkrat lahko do 700 kupcev. Foto: Blaž Samec
Povprečni čas nakupa  v Ikei naj bi trajal dve uri, v trgovini pa bo naenkrat lahko do 700 kupcev. Foto: Blaž Samec


Zanikajo težave z družinsko kartico


Spomnimo, da se je vodstvo družbe Ikea Slovenije zaradi pričakovanega velikega obiska pred četrtkovo otvoritvijo prve Ikeine trgovine pri nas in tudi zaradi epidemioloških razmer odločilo, da bodo kupce sprejeli le ob predhodni potrjeni rezervaciji. Naenkrat bo lahko v trgovini do 700 kupcev, povprečen čas nakupa pa naj bi trajal dve uri.

Na vprašanje, kako komentirajo težave, ki so se pojavile pred dnevi, ko so se posamezniki prek spletne strani želeli registrirati in naročiti njihovo družinsko kartico (ta namreč prinaša nekatere ugodnosti pri nakupih), pa so odgovorili:  »V podjetju Ikea nismo seznanjeni niti nismo zaznali nikakršnih tehničnih težav, povezanih z včlanitvijo v klub Ikea Family prek naše spletne strani. Omenjeni sistem dobro deluje in do danes imamo uspešno registriranih že več kot 51.000 slovenskih članov kluba Ikea Family.«

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine