Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Ljubljana in okolica

Center varne vožnje tudi v prestolnici

Na območje Črnuč, kjer bo nov center varne vožnje, se seli tudi sedež Ljubljanskih parkirišč in tržnic
Na obrobju Ljubljane bodo zgradili center varne vožnje, ki pa bo po manjši od centra AMZS na Vranskem. Foto Brane Piano
Na obrobju Ljubljane bodo zgradili center varne vožnje, ki pa bo po manjši od centra AMZS na Vranskem. Foto Brane Piano
21. 2. 2019 | 07:00
4:31
V javnem podjetju Ljubljanska parkirišča in tržnice (LPT) pod vodstvom Mateje Duhovnik še letos načrtujejo pripravo dokumentacije za začetek gradnje centra varne vožnje ob Štajerski cesti na meji z občino Trzin. V AMZS so potrdili, da nameravajo sodelovati pri gradnji centra. Ta bo sicer manjši od tistega na Vranskem, kjer se je v zadnjih desetih letih o pomenu varne vožnje izobraževalo več kot 150.000 voznikov.

Da nameravajo začeti s pripravami na gradnjo prvega centra varne vožnje v Ljubljani, je razvidno iz letošnjega poslovnega načrta JP LPT, ki so ga v začetku tedna že potrdili mestni svetniki. Na vprašanje, kdaj bo center zaživel, v družbi odgovarjajo: »Glede na določila odloka o občinskem prostorskem načrtu je na območju katastrske občine Nadgorica in Črnuče, ob Štajerski cesti ne meji z Trzinom, dopustna gradnja centra varne vožnje s spremljevalnim programom. Posamezne ureditve bodo predpisane z občinskim podrobnim načrtom. LPT bo v imenu investitorjev, ki so že podali investicijske namero za gradnjo na omenjenem območju, predvidoma v dveh mesecih pripravil pobudo za občinski podrobni prostorski načrt (OPPN).«



O tem, koliko je ocenjena vrednost investicije, v družbi (še) ne morejo odgovoriti, češ da je za takšne ocene še prezgodaj. Neuradno smo izvedeli, da se je o gradnji centra in preselitvi sedeža družbe iz središča mesta na obrobje razmišljalo že nekaj let. Ko bodo na območju Nadgorice zgrajeni novi poslovni prostori LPT, se bodo tja preselilo vseh 159 zaposlenih, razen tistih, ki delujejo na posameznih tržnicah v prestolnici.

Na Kopitarjevi v središču mesta (podjetje ima poslovne prostore v lasti, ne v najemu) je deset zaposlenih, drugi so na razpršeni na različnih lokacijah: na Cesti dveh cesarjev, na območju čistilne naprave v Zalogu, v stavbi tehničnih pregledov LPP v Šiški in upravni stavbi LPP na Celovški. Kot pravijo v podjetju, delovanje vseh zaposlenih na eni lokaciji pomeni boljšo in lažjo organizacijo dela in tudi pretok znanja ter izkušenj med zaposlenimi.


Center bi sofinancirali v AMZS, speedway se seli


»AMZS je podal investicijsko namero za gradnjo centra varne vožnje, saj menijo, da je vlaganje v tovrstni center smiselno, obseg njihove investicije bo določen v prihodnjih postopkih,« pojasnjujejo v LPT, ki bo v kratkem dobil tudi novo vodstvo. Zdajšnjo direktorico Matejo Duhovnik bo namreč prvega marca na zamenjal Andrej Orač, zdajšnji vodja mestnega inšpektorata.

Na območju Nadgorice bodo predvidoma urejene površine tudi za nekatere zasebne avtošole, javno agencijo za varnost prometa in tudi za speedway, ki ga bodo preselili iz Šiške. Ker je projekt šele v začetni fazi, v letošnjem proračunu ni predvidenih sredstev. »V Nadgorici bo med drugim treba zagotoviti, da hrup ne bo presegal mejnih vrednosti in dodatno obremenjeval poselitvenih območij v okolici. Predvidene ureditve upoštevajo okoljske omilitvene ukrepe in imajo najmanjši vpliv na obstoječo poselitev in kmetijska zemljišča,« še pojasnjujejo v LPT.

Na AMZS bodo, če bodo izbrani, upoštevali izkušnje centra varne vožnje na Vranskem, vendar bo center v Nadgorici manjši. »Gradnja centra nas zanima, saj gre za eno od poglavitnih področij našega delovanja, torej varna mobilnost, skrb za prometno varnost in izobraževanje voznikov v primarnem okolju,« pravijo v AMZ in poudarjajo, da se je v njihovem centru varne vožnje na Vranskem od leta 2008 izobraževalo že več kot 150.000 udeležencev.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine