Dela Tine Konec preizprašujejo človekov paradoksalni odnos do narave.
Galerija
Risbe Tine Konec »zaznamujejo črtkane poteze s tušem ali svinčnikom na papirju, črno-beli kolorit in motivika, ki se vrti okrog narave, predvsem iglastega drevja«. FOTO: Ada Hamza/Ravnikar Gallery Space
V nadaljevanju preberite:
Dela Tine Konec (1992) v črno-beli risbi preizprašujejo človekov paradoksalni odnos do narave ter njeno »ambivalenco krhkosti in moči.« »Po izobrazbi sem slikarka, a že nekaj let ustvarjam izključno v mediju risbe. Preden sem začela risati, sem večinoma ustvarjala velike barvne abstraktne slike, polne gestualnih potez, pravo vizualno nasprotje moje zdajšnje prakse; v nekem trenutku pa me je risba povsem prevzela in ugotovila sem, da je to medij, znotraj katerega se počutim najbolje in najbolj domače,« dodaja umetnica.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji