Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Vizualna umetnost

Univerzalnost iglavcev

Dela Tine Konec preizprašujejo človekov paradoksalni odnos do narave.
Risbe Tine Konec »zaznamujejo črtkane poteze s tušem ali svinčnikom na papirju, črno-beli kolorit in motivika, ki se vrti okrog narave, predvsem iglastega drevja«. FOTO: Ada Hamza/Ravnikar Gallery Space
Risbe Tine Konec »zaznamujejo črtkane poteze s tušem ali svinčnikom na papirju, črno-beli kolorit in motivika, ki se vrti okrog narave, predvsem iglastega drevja«. FOTO: Ada Hamza/Ravnikar Gallery Space
22. 1. 2021 | 12:15
22. 1. 2021 | 12:24
5:13
V nadaljevanju preberite: 

Dela Tine Konec (1992) v črno-beli risbi preizprašujejo človekov paradoksalni odnos do narave ter njeno »ambivalenco krhkosti in moči.« »Po izobrazbi sem slikarka, a že nekaj let ustvarjam izključno v mediju risbe. Preden sem začela risati, sem večinoma ustvarjala velike barvne abstraktne slike, polne gestualnih potez, pravo vizualno nasprotje moje zdajšnje prakse; v nekem trenutku pa me je risba povsem prevzela in ugotovila sem, da je to medij, znotraj katerega se počutim najbolje in najbolj domače,« dodaja umetnica.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine