![Maria Lassnig: Eilige Oberwassermalerei/Naglo slikanje na vodi/Simultano slikanje/Slikanje z dvema rokama, 1991 FOTO: arhiv Fundacije Marie Lassnig](https://www.delo.si/media/images/20240227/1654134.width-660.jpg?rev=2)
Neomejen dostop | že od 9,99€
»Oljne slike na razstavi so del pomembnih ciklov Be-Ziehungen (Raz-merja) ter Malfluss (Tok slikanja), ki jih je umetnica ustvarila v devetdesetih letih in v katerih se ukvarja z značajem odnosov, z načinom, kako jih je doživljala,« je povedala Katarina Hergouth in dodala, da je postavitev zasnovana tako, da popelje obiskovalca na popotovanje po umetničinem življenju, kronološko sledenje pomembnim krajem in prelomnicam pa je pospremljeno z umetniškimi deli, ki so nastala v posameznem obdobju. »Pri tem se je v projekt zelo uspešno vključila arhitektka razstave Sara Badovinac, ki je zasnovala tudi pohištvo na razstavi; ta se navezuje na umetničino ustvarjanje in sledi njenemu vseživljenjskemu raziskovanju zavedanja telesa.«
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji