Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Knjiga

Prepričati delavko, da ni delavka, je nadvse učinkovita taktika

Monografija Katje Praznik obravnava nevidno delo in strukturno izkoriščanje, tudi z analogijo med gospodinjskim in umetniškim delom.
»Le rezultatu (čisti hiši ali umetnini) je dovoljeno, da je viden, in to tako, da zakrije delo, ki je bilo vloženo vanj,« zapiše Katja Praznik. Na fotografiji atelje oziroma delavnica umetnice Eme Kugler, dobitnice lanske Prešernove nagrade za življenjsko delo. FOTO: Jože Suhadolnik
»Le rezultatu (čisti hiši ali umetnini) je dovoljeno, da je viden, in to tako, da zakrije delo, ki je bilo vloženo vanj,« zapiše Katja Praznik. Na fotografiji atelje oziroma delavnica umetnice Eme Kugler, dobitnice lanske Prešernove nagrade za življenjsko delo. FOTO: Jože Suhadolnik
20. 2. 2024 | 06:00
10:46

V nadaljevanju preberite:

Knjiga Delo umetnosti: nevidno delo in zapuščina jugoslovanskega socializma (prevedla Sonja Benčina, Maska, 2023) skozi šest poglavij podrobno in premišljeno razkriva, kako institucionalna zgodovina umetnosti na Zahodu zastira status umetnosti kot dela, pri čemer prvi dve poglavji ponujata teoretski in zgodovinski okvir za »poskuse demistifikacije te zadnje manifestacije buržoaznega koncepta umetnosti«, kot temu pravi Silvia Federici, preostala pa na primeru socialistične Jugoslavije in njenih kulturnih politik v času prehoda v popolnoma kapitalistični ekonomski sistem dodatno osvetljujejo problematiko in ponujajo premisleke za vzpostavljanje delavskih standardov v umetnosti danes.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine