Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Vizualna umetnost

Feminizem kot komunikacija z drugimi

Na razstavi v dunajskem muzeju Kunsthalle je poudarjeno, da so aktualna feministična gibanja nadaljevanje in vrnitev k zahtevam drugega vala.
Carole Roussopoulos: Delphine Seyrig in Viva med snemanjem filma Bodi lepa in molči, 1975. FOTO: Seyrig Archives © Alexandra & Géronimo Roussopoulos
Carole Roussopoulos: Delphine Seyrig in Viva med snemanjem filma Bodi lepa in molči, 1975. FOTO: Seyrig Archives © Alexandra & Géronimo Roussopoulos
Ana Schnabl
30. 5. 2022 | 22:30
7:37

V nadaljevanju preberite: 

Marsikomu ali, bolje, marsikateri gledalki se zdi, da so strukturni seksizem filmske industrije (na in za platnom) in v splošnem »kreativnih industrij« razkrile šele sodobne holivudske igralke, vendar je na razstavi Uporne muze (Defiant muses), ki trenutno gostuje v dunajskem muzeju Kunsthalle, pou­darjeno, da so aktualna feministična gibanja nadaljevanje pa tudi vrnitev k temu, kar se je, čeprav ne na najrazvpitejšem svetovnem odru, že dogajalo, vrnitev k zahtevam, ki so jih feministke »drugega vala« že odločno artikulirale in tudi popularizirale.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine