Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Razno

Dolgoročni razmisleki kratkoročnega sveta

Christoph Thun-Hohenstein, nekdanji direktor MAK: Zakaj bi bili kultura in umetnost odvezani odgovornosti?
Podnebna kriza je najpomembnejše vprašanje našega časa in posvetiti mu moramo velik del časa, energije in sredstev, meni Christoph ­Thun-Hohenstein. FOTO: MAK/Sabine Hauswirth
Podnebna kriza je najpomembnejše vprašanje našega časa in posvetiti mu moramo velik del časa, energije in sredstev, meni Christoph ­Thun-Hohenstein. FOTO: MAK/Sabine Hauswirth
13. 11. 2021 | 06:00
8:08

V nadaljevanju preberite: 

Tradicionalni Biennale for Change, ki se je končal oktobra, je s sloganom Planet Love, Planet Ljubezen, razpiral koncepta krožnega delovanja in nege okolja v digitalni dobi ter ponujal številne primere dobre prakse, metodoloških pristopov in umetnostno-teo­retskih premislekov prihodnosti. Umetnostni zgodovinar, pravnik, vodja bienala in nekdanji direktor MAK Christoph Thun-Hohenstein meni, da so »vprašanja podnebne krize že dolgo ključna. Ko sem prevzel vodenje MAK, smo definirali glavni področji, na kateri bi se radi osredotočili – eno je bilo digitalizacija, drugo pa vprašanje podnebnih sprememb in njihovih socialnih razsežnosti.«
Ob tem je Thun-Hohenstein poudaril, da zgolj tehnološke inovacije ne bodo dale zadostnih odgovorov; čeprav so nujne, »moramo spremeniti predvsem lastno miselnost, ki nas je navsezadnje pripeljala v hiperprodukcijo, s katero se spoprijemamo danes. Premisleke moramo usmeriti v prihodnost, v ustvarjanje krožnega gospodarstva in krožne družbe, ne le kapitala in zabave. Nekatere institucije so se temu pripravljene posvetiti bolj kot druge, toda neaktivnost ni več možnost, razviti moramo predstave o tem, kakšno družbo si želimo – v kratkoročnem, hitrem svetu moramo razmišljati dolgoročno.«

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine