Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Razno

Blagovne znamke: Pomemben element je identifikacija

Blagovne znamke so odsev družbenega razvoja in sprememb življenjskega sloga. V Slovenskem enografskem muzeju jih zbirajo.
V SEM hranijo obširno zbirko predmetov podjetja Saturnus, med njimi ta pladenj iz sedemdesetih let 20. stoletja. FOTO: Tomo Jeseničnik
V SEM hranijo obširno zbirko predmetov podjetja Saturnus, med njimi ta pladenj iz sedemdesetih let 20. stoletja. FOTO: Tomo Jeseničnik
18. 12. 2023 | 06:00
5:09

V nadaljevanju preberite:

Življenjski krog blagovne znamke lahko primerjamo s človeškim živ­ljenjem, meni kustosinja za kulturno folkloro iz SEM Adela Pukl. »Blagovna znamka se rodi, razvija, odrašča, doživlja vzpone in padce, enkrat je trdoživejša, drugič manj, in naposled propade, umre. Le njena življenjska doba je lahko precej daljša od človeške in lahko jo ponovno oživimo. Vsak izmed nas drugače razume in sprejema blagovne znamke,« je zapisala.

Povedala nam je, s katerimi podjetji pri hranjenju blagovnih znamk sodelujejo, kakšen je njihov odnos do svoje dediščine ter kaj blagovne znamke povedo o družbi.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine