Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Oder

Ocenjujemo: Teci, Maša, teci

Natančna režijska postavitev in uigrana igralska zasedba na odru že tako močno dramsko besedilo Teci, Maša, teci še opolnomočita.
Nastop igralcev je subtilen, a hkrati močen, med seboj se redko spogledajo in tako ohranjajo napeto odrsko prisotnost. FOTO: Peter Giodani
Nastop igralcev je subtilen, a hkrati močen, med seboj se redko spogledajo in tako ohranjajo napeto odrsko prisotnost. FOTO: Peter Giodani
Benjamin Zajc
1. 7. 2024 | 16:15
4:09

V nadaljevanju preberite:

Uprizoritev je umeščena v nekakšen studio (scenograf Branko Hojnik z asistentko Lene Lekše), v katerem se na mizah tvorijo miniaturne scenografije različnih prizorišč, ki jih ustvarja najmlajša protagonistka Flora (Čarna Košir). Če je začetni kontekst teh miniaturk usmerjen predvsem v hobi otroka, ki ga njen oče Konrad (Lotos Vincenc Šparovec) ljubeče spremlja in pri tem sodeluje, se po začetni ekspoziciji prostor spremeni v rekonstrukcijo preteklega zločina, s katerim je Konrad pahnil družino svojega tajnega sodelavca v popolno bedo. Miniaturke, projicirane na večje platno na zadnji sceni, ustvarjajo najmočnejši element suspenza uprizoritve in uspešno ustvarjajo atmosfero kriminalke, celo trilerja.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine