Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Oder

Ocenjujemo: Erotomania

Zajc deluje kot glas generacije, ki ne prisega več na prav nobeno veliko zgodbo, na prav nobeno (vnaprej) dogovorjeno konvencijo.
Preizkušanje meja, ki si jih zastavlja, postavlja in preči predvsem avtor sam; sam svoj režiser, izvajalec in obenem birič. FOTO: Borut Bučinel
Preizkušanje meja, ki si jih zastavlja, postavlja in preči predvsem avtor sam; sam svoj režiser, izvajalec in obenem birič. FOTO: Borut Bučinel
Andreja Kopač
7. 6. 2024 | 15:32
7. 6. 2024 | 15:32
6:29

V nadaljevanju preberite: 

Performer, ki je obenem dramaturg, pesnik, pisec in kritik, nas je pričakal na vrhu stopnic, kjer je sedel, oblečen v pisano haljo, obut v svetlikajoče se modne visoke čevlje in – s prevezo na očeh, ki je ni snel dolge štiri ure. Sledila sta dobesedna in metaforična »potopitev« na oder in zlitje odra, občinstva in teksta. Zajc, kljub temu da dobro pozna gledališke znake, ni želel spajati posnete glasbe, ki je imela funkcijo pripovedovalne pavze, ni želel pretirano jasno govoriti, tudi sicer ni želel nobene pretirane »gledališkosti« v smislu doziranja prostora in časa.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine