Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Oder

Drugačni načini angažiranosti

Gledališki ustvarjalci se zavedajo, da živimo v svetu razlik in da se je treba naučiti soobstajati, je dejala Nika Leskovšek, selektorica FBS.
Morda katastrofična situacija še ni končana, meni Nika Leskovšek. FOTO: Boštjan Lah/FBS
Morda katastrofična situacija še ni končana, meni Nika Leskovšek. FOTO: Boštjan Lah/FBS
4. 6. 2022 | 07:45
4. 6. 2022 | 18:49
11:22

V nadaljevanju preberite:

»Produkcija je res izjemno obsežna, vendar je pravzaprav razveseljivo, da kljub koronavirusu in krizam gledališča zmorejo proizvesti toliko dogodkov. Nemara tako številna, razkošna in raznovrstna gledališka ponudba pritiče določenim urbanim okoljem,« o gledališki produkciji, ki je bila kljub restrikcijam v zadnjem letu in pol enormna, meni Nika Leskovšek, selektorica Festivala Borštnikovo srečanje (FBS), ki se danes začenja s tekmovalnim programom. Ogledala si je namreč kar 210 predstav, če ustvarjalci hitijo od projekta do projekta, gre tudi za splošen občutek odtujenosti od lastnega umetniškega dela, ne da bi se zgodil ustrezen zaključek ali refleksija, takšna hiperprodukcija bi lahko bila kmalu neobvladljiva tudi za te­oretsko refleksijo in analizo.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine