Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Ženska hiša

Vse junake, ne glede na dejanske okoliščine, peripetije ali ovire, zaznamuje nekakšna vztrajnost.
Zbirka se sklene z naslovno zgodbo Ženska hiša, kot se je v tradicionalni osmanski meščanski gradnji reklo delu, namenjenemu ženskam. FOTO: arhiv Dela
Zbirka se sklene z naslovno zgodbo Ženska hiša, kot se je v tradicionalni osmanski meščanski gradnji reklo delu, namenjenemu ženskam. FOTO: arhiv Dela
Sašo Puljarević
13. 12. 2022 | 05:00
8:02

V nadaljevanju preberite:

Že uvodna zgodba Samostan jasno začrta gabarite, v katerih zbirka ostane vse do konca; skorajda se zdi, da iz nje veje nekakšna naturalistična determiniranost junakov, prav tako je že na začetku opazna slogovna odločitev za preigravanje različnih jezikovnih registrov (v Samostanu poleg odkrito tujih besed opazujemo nenavadno skladnjo, ki opozarja, da pripovedovalec ne govori slovensko). Nenazadnje pa kaže opozoriti na še eno dimenzijo, značilno za zbirko, in sicer različne perspektive položajev moči, ki jih avtorica vešče izrablja in se od njih tudi kritično distancira. Prestopanje (državnih) meja namreč pomeni tudi soočanje s tistim, kar najdemo na drugi strani (z Drugim), ki pa se v razmerju zahod–vzhod velikokrat izkaže za nekakšno podvrsto kolonialističnega odnosa.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine