Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Roke, ki me nikoli niso poznale

Zadnji solo v soavtorstvu se nedvomno zdi plesalsko zrela relevacija za Milana, koreografska pesem za Charlieja.
Predstava je nastala v produkciji zavoda Flota Murska Sobota in koprodukciji s Cankarjevim domom. Foto Darja Štravs Tisu
Predstava je nastala v produkciji zavoda Flota Murska Sobota in koprodukciji s Cankarjevim domom. Foto Darja Štravs Tisu
Andreja Kopač
7. 3. 2024 | 15:45
6:40

V nadaljevanju preberite:

Na odru dvorane Duše Počkaj je bila premierno prikazana predstava, ki sta jo umetniško vodila in koreografirala britanski plesalec, koreograf, pedagog in umetniški direktor Charlie Brittain in slovenski plesalec, koreograf in pedagog slovaških korenin Milan Tomášik. Gre za subtilno avtorsko izpoved, ki je na odru zaživela v malce drugačni temperaturi, svetlobni, kostumografski in scenski postavitvi, kot smo je bili pri Tomášiku vajeni doslej. Gre namreč za Tomášikov prvi​ solo, po trilogiji odmevnih solističnih del Within (2006), Off-beat (2011) in Solo 2016 (2016), v kateri je avtorstvo konceptualno in koreografsko deljeno.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine