Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Požigalci

Jan Krmelj priredbo Frischeve igre Dobrnik in požigalci postavlja v obdobju, ko so siloviti požari vse pogostejši.
Krmelj Frischevi igri, ki raziskuje razmerja med družbenimi razredi ter zastavlja vprašanje odgovornosti za uničujoče družbene procese, dodaja ekološko, v neki meri tudi čezvrstno prizmo. FOTO: Peter Uhan
Krmelj Frischevi igri, ki raziskuje razmerja med družbenimi razredi ter zastavlja vprašanje odgovornosti za uničujoče družbene procese, dodaja ekološko, v neki meri tudi čezvrstno prizmo. FOTO: Peter Uhan
Anja Radaljac
29. 9. 2021 | 11:19
10. 11. 2021 | 11:13
4:38

V nadaljevanju preberite:


Krmelj Frischevi igri, ki raziskuje razmerja med družbenimi razredi ter zastavlja vprašanje odgovornosti za uničujoče družbene procese, dodaja ekološko, v neki meri tudi čezvrstno prizmo; če je požar v igri Dobrnik in požigalci prihajajoč, se je v Krmeljevih Požigalcih že zgodil. Požigalci se tako začenjajo z obvestilom publiki, da je umrla, svet pa je zgorel; skupaj smo v nedorečenem onostranstvu (to je pri Frischu izrazito katoliško, Krmelj pa to povezavo opusti). Ta poteza se zdi zaradi tega, ker poskuša družba okoljsko krizo nenehno predstavljati kot približajočo se, čeprav je dejansko že v polnem razmahu, prepričljiva in smiselna.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine