Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Pedro Calderón de la Barca: Življenje je sen

Vsaj v atmosferi in duhu je predstava zelo blizu intencam Pedra Calderóna de la Barce, četudi je uprizoritev daleč od konvencio­nalne (re)interpretacije
Ob vseh redukcijah teksta in osredotočenosti na vizualno dramaturgijo predstava vendarle vzpostavlja osnovno paradigmo, namreč brisanje meje med realnostjo in sanjami. FOTO: Peter Giodani
Ob vseh redukcijah teksta in osredotočenosti na vizualno dramaturgijo predstava vendarle vzpostavlja osnovno paradigmo, namreč brisanje meje med realnostjo in sanjami. FOTO: Peter Giodani
19. 5. 2022 | 07:10
0:26

V nadaljevanju preberite:

Verjetno se vsakdo ne ­identificira zlahka s principi Dragana ­Živadinova in njegovih premen od retrogardizma, suprematizma, neokonstruktivizma do ­postgravitacijske umetnosti in »finalizma«, saj gre za svojstven, morda za koga tudi ultra ­subjektiven in ekskluziven pristop do gledališča in umetnosti nasploh. In vendar ob vseh redukcijah teksta in osredotočenosti na vizualno dramaturgijo predstava Življenje je sen v režiji Dragana Živadinova v mariborski Drami vendarle – sicer zelo specifično – vzpostav­lja osnovno paradigmo Pedra Calderóna de la Barce, namreč brisanje meje med realnostjo in sanjami.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine