Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Marjan Skumavc: Življenje od blizu / Bežigrajska galerija 2

Močne oljne barve, polna telesa, prevelika in hkrati premajhna za človekove prave proporce, ujetost v premajhne prostore, nasičenost okrutnosti.
Marjan Skumavc: Miza, 1994, olje na platnu. FOTO: Izidor Kotnik
Marjan Skumavc: Miza, 1994, olje na platnu. FOTO: Izidor Kotnik
Tina Tomšič, kritičarka in umetnostna zgodovinarka
8. 6. 2022 | 06:00
8. 6. 2022 | 12:11
5:10

V nadaljevanju preberite: 

Skumavčeve podobe so surove, upodobljenci so pogosto izmaličeni, njihovi obrazi neprepoznavni, upodobljeni so neproporcionalno, predvsem pa izrazito telesno. Razstava predstavi dva tematska sklopa njegovega opusa, ki v galeriji nastopita ločeno, vsak v svoji sobi. Predstavljena sklopa se delita na upodabljanje motivov, s katerimi se je soočil v novinarski praksi, in igrivo prikazovanje dopustniške (ne)sproščenosti na vrhuncu obiska slovenske obale. V svojem bistvu dve ločeni temi upodablja z uporabo istih slikarskih načel; histerična kopalka v telefonski govorilnici ni upodobljena nič drugače kot izmaličeno truplo na železniških tirih.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine