Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Ljubljana se klanja Sloveniji VII: Jesenice

Razstava ne učinkuje najbolj sodobno ter z deli prej utrjuje stereotipe in klišeje o Jesenicah kot zaprašenem, temačnem mestu.
Razstava ne učinkuje najbolj sodobno ter z deli prej utrjuje stereotipe in klišeje o Jesenicah kot zaprašenem, temačnem mestu. FOTO: Nina Skumavc
Razstava ne učinkuje najbolj sodobno ter z deli prej utrjuje stereotipe in klišeje o Jesenicah kot zaprašenem, temačnem mestu. FOTO: Nina Skumavc
Nina Skumavc, umetnostna zgodovinarka in kuratorka
13. 4. 2023 | 14:34
8:39

V nadaljevanju preberite: 

V Galeriji Vžigalica v Ljubljani so leta 2017 začeli cikel razstav Ljubljana se klanja Sloveniji, ki je obetavno razložen kot poskus preseganja delitve na »centralno« in »periferno«, izbor avtorjev in umetniških del pa naj bi osvetlil lokalne specifike določenih območij oziroma mest. Izhodišče tokratne razstave so Jesenice, predstavljena dela, ki izvirajo s tega območja, se pri tem mestu navdihujejo ali od tam izvirajo njihove avtorice in avtorji, ki tokrat po obrazstavnem besedilu sodeč preizprašujejo idejo doma. Sodelujoče umetnice in umetniki, ki kažejo subjektivni pogled na železarsko mesto, so Jaka Gasar, Miran Mohar (Irwin), Ema Klinar, Tanja Radež in ­Helena Tahir (kuratorka Lara Mejač).

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine